De app loopt steeds vast als ik mijn voeding wil invoeren door op het zoek symbooltje te drukken. De scan barcode-functie en opgeslagen voeding werkt prima, maar bij het zoeken gaat het steeds mis. Graag zo snel mogelijk een update die dit probleem verhelpt!
Je zult een foutrapport moeten versturen via de Samsung Members app > Ondersteuning > Feedback verzenden. Alleen zo worden de ontwikkelaars van de app op de hoogte gebracht van dit probleem.
Ik denk Samsung Health, ook bij mij na update duurt de opstart lang wanneer je op de zoek functie drukt. Soms melding dat de app niet reageert en of je wilt wachten of afsluiten. Dit allemaal na de laatste update. Overigens vind ik het vinden van eerdere voedingsmiddelen ook niet lekker werken.
Samsung healt loopt steeds vast als ik voeding wil opzoeken en toevoegen, dit is zo sinds de laatste update. Net zoals @watchh vermeld, de melding dat de app vastloopt. Ik heb al van alles geprobeerd van opnieuw opstarten tot in safemode booten, maar niks werkt. Nu dus de vraag hoe dit opgelost kan worden.
Je zult een foutrapport moeten versturen via de Samsung Members app > Ondersteuning > Feedback verzenden. Alleen zo worden de ontwikkelaars van de app op de hoogte gebracht van dit probleem.