Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samshung Heatlh-app loopt vast bij invoering voeding

(Onderwerp aangemaakt op: een week geleden)
129 Weergaven
pimmmmm
Apprentice
Opties
De app loopt steeds vast als ik mijn voeding wil invoeren door op het zoek symbooltje te drukken. De scan barcode-functie en opgeslagen voeding werkt prima, maar bij het zoeken gaat het steeds mis. Graag zo snel mogelijk een update die dit probleem verhelpt!
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je zult een foutrapport moeten versturen via de Samsung Members app > Ondersteuning > Feedback verzenden. Alleen zo worden de ontwikkelaars van de app op de hoogte gebracht van dit probleem.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Het is helaas een zeer onduidelijke vraag. Over welke app gaat het? Wat is precies het probleem?
watchh
Navigator
Opties
Ik denk Samsung Health, ook bij mij na update duurt de opstart lang wanneer je op de zoek functie drukt. Soms melding dat de app niet reageert en of je wilt wachten of afsluiten. Dit allemaal na de laatste update. Overigens vind ik het vinden van eerdere voedingsmiddelen ook niet lekker werken.
pimmmmm
Apprentice
Opties
Samsung healt loopt steeds vast als ik voeding wil opzoeken en toevoegen, dit is zo sinds de laatste update. Net zoals @watchh vermeld, de melding dat de app vastloopt. Ik heb al van alles geprobeerd van opnieuw opstarten tot in safemode booten, maar niks werkt. Nu dus de vraag hoe dit opgelost kan worden.
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je zult een foutrapport moeten versturen via de Samsung Members app > Ondersteuning > Feedback verzenden. Alleen zo worden de ontwikkelaars van de app op de hoogte gebracht van dit probleem.