Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Layout Agenda gewijzigd na update Android 12

(Onderwerp aangemaakt op: 21-01-2022 09:10 AM)
547 Weergaven
Gast21
Journeyman
Opties

Hoi ik ben een fervent gebruiker van de agenda op mijn S21Ultra. Eerder was het handig om afspraken als 'hele dag' op te slaan omdat ze dan feller gekleurd waren en meer opvielen dan de afspraken die ik op een bepaald uur opsloeg. Nu zijn alle afspraken in lichte pasteltinten. Niet fijn!! Hoe krijg ik dat weer zoals ik het wil Een en ander is gewijzigd sinds de 1 van de laatste updates. Waarom???? Is dat bij anderen ook zo? En hoe krijg ik het weer zoals ik het wil?

85 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Goedemorgen @Linda12345,

Vreemd dat een afspraak is veranderd naar de gehele dag. Vanwege de privacy is helaas niemand in staat uit te zoeken waarom dat in jouw specifieke geval is gebeurd aangezien niemand in jouw agenda kan; ik heb het in elk geval nog niet eerder gehoord, dus ik ga er van uit dat dit een specifieke fout is in de koppeling met jouw agenda.

Je kunt de afspraak openen en deze bewerken om terug de tijd aan te geven. Bij het opslaan kun je ervoor kiezen om alle gebeurtenissen in de reeks op te slaan. Al je gebeurtenissen hebben dan de tijd weer (mits je de gebeurtenissen in een reeks hebt opgeslagen, en niet handmatig een voor een hebt ingevoerd).

SmartSelect_20220121-064246_Calendar.jpg

kevin-sig
0 Likes
Linda12345
Apprentice
Opties
Hou Kevin, als ik er op klik dan staat er wel een tijdstip maar in de agenda wordt hij wordt sinds dr update gemarkeerd als hele dag afspraak zoals mijn andere afspraken. Zie foto.

Daarnaast wat voor mij de allergrootste ergenis is: de kleur voor mijn allerbelangrijkste afspraken vallen nu in het niet na de nieuwe update. Zie foto. De omcirkelde items horen rood te zijn ... deze zijn nu bijna dezelfde kleur als mijn 'normale' afspraken.

Beide bovenstaande problemen kan ik na de update niet aanpassen naar gewenste instellingScreenshot_20220121-055226_Calendar.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring en brengen we ook regelmatig een update uit. Je kan hier dan het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app, je feedback komt dan terecht bij mijn collega's van de R&D afdelingen en wellicht dat dit met een toekomstige update wordt doorgevoerd.

Groeten,
Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Er zijn al meerdere topics hierover en er blijven meer bij komen. Iedereen moet blijven doorgaan met foutrapporten en feedback versturen via de Members app. Dit is de enige stap richting een oplossing. Als iedereen het doet moeten ze het wel fixen in een update.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Linda12345
Apprentice
Opties
Dankjulliewel voor support en meedenken. Ik heb het ook uitgezet via members app! Hoop dat het gaat het lukken 🙏
demanvan
First Poster
Opties
Hallo, na een update van mijn Samsung s20 is ook mijn agenda vernieuwd. Deze lay-out is echt heel slecht. Hoe kan ik de oude versie terugkrijgen? 
0 Likes
Jayfl
Student
Opties
Kan ik de agenda terugkrijgen van Android voordat versie 12 werd ingevoerd? Deze agenda is veel slechter en aanzienlijk minder overzichtelijk!
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Helaas, je kunt niet terug. Als je het niet eens bent met de verandering, kun je via de Members app Ondersteuning - Feedback verzenden, feedback geven op de app. Er zijn er met jou nog veel meer die het niet fijn vinden. Misschien als iedereen zich meld, wordt er wat veranderd. In de tussentijd kun je kijken of bijvoorbeeld Google Agenda voor jou werkt?
Jayfl
Student
Opties
Alle suggesties die jij suggereert ga ik proberen. Bedankt alvast Dirk!
EdLooman
First Poster
Opties
Helemaal mee eens Linda. Agenda is met deze kleuren erg onoverzichtelijk geworden.