Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Layout Agenda gewijzigd na update Android 12

(Onderwerp aangemaakt op: 10-12-2021 06:16 PM)
8122 Weergaven
Gast21
Journeyman
Opties

Hoi ik ben een fervent gebruiker van de agenda op mijn S21Ultra. Eerder was het handig om afspraken als 'hele dag' op te slaan omdat ze dan feller gekleurd waren en meer opvielen dan de afspraken die ik op een bepaald uur opsloeg. Nu zijn alle afspraken in lichte pasteltinten. Niet fijn!! Hoe krijg ik dat weer zoals ik het wil Een en ander is gewijzigd sinds de 1 van de laatste updates. Waarom???? Is dat bij anderen ook zo? En hoe krijg ik het weer zoals ik het wil?

Spring naar oplossing
85 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Graag gedaan.
0 Likes
Linda0960
First Poster
Opties

Ik heb zojuist een laatste update gedaan (17/01/2022) en heb hetzelfde probleem. Zeer teleurstellend

0 Likes
Linda0960
First Poster
Opties

Gaat er iets aan verholpen worden of niet?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @sjaakvanmeel59, goedenavond.

Je kan dit via onze Samsung Members-app kenbaar maken bij mijn collega's van de R&D afdeling. Wellicht dat dit met een toekomstige update naar eigen voorkeur is in te stellen 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
KingD
First Poster
Opties
Beste, zijn er meer mensen die de nieuwe update hebben gedaan en waarvan nu o.a. de agenda een nieuwe vormgeving heeft. Ik werk als ondernemer en gebruik de agenda intensief maar ben helemaal niet blij met de nieuwe vormgeving, je ziet nu niet meer in een overzichtelijke maand wanneer het in welke weken drukker is wat je voorheen heel goed kon zien. Ik baal enorm. De Google agenda nu geïnstalleerd maar die bevalt me ook niet op dezelfde manier als de agenda van Samsung.. 
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Stuur anders even via de Samsung Members app je feedback. Hoe meer mensen dit doen hoe beter. Als de ontwikkelaars veel feedback krijgen dan zullen ze er hopelijk wat aan doen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

@Linda0960

Er is volgens mij niks mis met de Agenda-app behoudens dan dat de kleuren niet naar wens zijn. Via de Samsung Members-app kan je hier feedback over insturen en wellicht dat dit met een toekomstige update naar eigen voorkeur is in te stellen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MeggggX
Apprentice
Opties
De update is een flinke achteruitgang wat lay-out betreft. Het lettertype lijkt vergroot want ik kan veel minder zien in mijn maandkalender. De duidelijke kleuren zijn ook verdwenen. Zo jammer....
MeggggX
Apprentice
Opties
Helemaal mee eens! Graag terug naar de oude vormgeving wat mij betreft.
Linda12345
Apprentice
Opties
Goedemorgen, 

Na de update is de agenda qua kleuren onoverzichtelijk. Roodgekleurde items zijn voor mij de belangrijkste afspraken en die zijn nu iets donkerder roze dan mijn standaard roze afspraken waardoor de belangrijkse afspraken niet meer te zien zijn. 

Daarnaast heb ik elke woensdag iets staan wat ik op een tijdstip had ingevoerd (ipv hele dag) zodat deze geen kleur had en alleen een streepje links. Na de update zijn dit afspraken van hele dagen geworden. Ik ben er niet blij mee dat iemand daar zomaar mee kan rommelen. Ik raak hier echt van in de war.

Kan er zsm een nieuwe update komen incl. de primaire (duidelijke) kleuren?? 

Graag verneem ik uw reactie hierop
0 Likes