Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Layout Agenda gewijzigd na update Android 12

(Onderwerp aangemaakt op: 16-01-2022 05:12 PM)
597 Weergaven
Gast21
Journeyman
Opties

Hoi ik ben een fervent gebruiker van de agenda op mijn S21Ultra. Eerder was het handig om afspraken als 'hele dag' op te slaan omdat ze dan feller gekleurd waren en meer opvielen dan de afspraken die ik op een bepaald uur opsloeg. Nu zijn alle afspraken in lichte pasteltinten. Niet fijn!! Hoe krijg ik dat weer zoals ik het wil Een en ander is gewijzigd sinds de 1 van de laatste updates. Waarom???? Is dat bij anderen ook zo? En hoe krijg ik het weer zoals ik het wil?

85 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Ik had inderdaad eerder het verschil in felheid, en sinds de OneUI 4.0 update is dit veranderd naar tijdgebonden afspraken met een grijze achtergrond met een gekleurde streep (de 18e), en afspraken die de hele dag duren als gekleurde achtergrond (de 19e). Heb je überhaupt afspraken gemaakt met een tijd, zoals in de schermafbeelding uit mijn eerste reactie?

Misschien is dit een handig moment om wat testafspraken te maken en hier schermafbeeldingen van bij te voegen, zodat we kunnen zien hoe alles bij je ingesteld staat.

kevin-sig
0 Likes
Gast21
Journeyman
Opties

Ik waardeer het dat je me antwoord geeft maar vraag me af of je mijn berichten goed leest?  Omdat je vraagt ' heb je überhaupt afspraken gemaakt met een tijd' Dat beschrijf ik toch duidelijk in mijn bericht dat ik dat gedaan heb ?

Maar goed hier wat screenshots: 

Screenshot_20211211-085651_Calendar.jpg

Screenshot_20211211-085717_Calendar.jpg

Screenshot_20211211-085739_Calendar.jpg

exact dezelfde weergave bij verschillend gemaakte afspraken en ik zou graag het verschil in felheid van de kleur terug willen. 

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Ik kan wat je schrijft op verschillende manieren interpreteren, vandaar dat ik soms iets vraag te verduidelijking waar je voor je gevoel al antwoord op heb gegeven. Dat is alleen om te voorkomen dat ik je verkeerd begrijp en dus een totaal verkeerd antwoord geef.

Wat is de softwareversie van je telefoon en je agenda app? En maakt het ook verschil als je een afspraak niet opslaat in Mijn agenda's, maar in je Samsung of Google-account?

kevin-sig
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Gast21, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, is het met de tips van @KevinW nog gelukt om het verschil tussen je afspraken in je agenda zichtbaar te maken?

Vanuit onze R&D afdeling worden er verschillende keuzes gemaakt om de gebruikerservaring te verbeteren. Dit zal in het begin na een update altijd wel even wennen zijn en het kan ook zijn dat deze verbetering voor jou helemaal niet zo ideaal is. 

Via onze Samsung Members-app kan je een suggestie indienen welke direct naar onze R&D afdeling wordt gestuurd en wellicht dat met een toekomstige update deze wijzigingen teruggezet kunnen worden.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Ronald28372
First Poster
Opties
Vanmorgen een update gedraaid en sindsdien is de agenda praktisch waardeloos geworden. Gebruikte de Samsung agenda altijd vanwege het heldere kleurgebruik en daardoor groot onderscheidend vermogen tussen de verschillende soorten afspraken. Na de update is het alsof er overal een grauwe waas overheen is gelegd, waardoor er nauwelijks verschil te zien is tussen een rode groene of gele kleur.  En Nee Samsung, dat zal niet een kwestie van wennen zijn na de update, jullie hebben de gebruiksvriendelijkheid compleet vernaggeld met jullie "verbetering". Onbegrijpelijk. Ik ga wel op zoek naar een andere agenda-app, tenzij jullie de mogelijkheid geven terug te gaan naar de oude situatie.
Romaan
Journeyman
Opties

Sinds de update zie ik mijn agenda punten niet meer. Voorheen zag ik welke dag een afspraak stond (per maand)

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Als je het niet eens bent met de update dan moet je via de Samsung Members app naar ondersteuning gaan en dan feedback. Hoe meer mensen dezelfde feedback geven hoe beter, je zult ook vast niet de enige zijn die er zo over denkt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
sjaakvanmeel59
Journeyman
Opties

Bij mij ook, verschikkelijk die nieuwe pasteltinten, ga ff in de store andere agenda zoeken.

S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Goedemorgen, ik heb hem ook op maand staan en dit is wat ik zie. Is dat wat je bedoelt of niet? Kijk even goed of de juiste agenda's wel aan staan.Screenshot_20220116-083240_Calendar_45451_1642318360.jpg
Romaan59
Apprentice
Opties

Oké, geeft weer weer. Bedankt