Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Email adres wijzigen van Samsung account

(Onderwerp aangemaakt op: 21-07-2021 09:49 AM)
2839 Weergaven
Souie
First Poster
Opties

Hallo

Ik wil graag het emailadres wijzigen van mijn samsungaccount. De reden;ik ontvang geen enkele mail op mijn huidige gmail account.

2de vraag, ik heb een aanvraag ingediend voor de samsung earbuds. Als er naar mn gmail adres wordt gemaild, zal ik die niet ontvangem. Hoe kan ik ook voor die aanvraag het mailadres wijzigen?

Groetjes 

0 Likes
7 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Soe
First Poster
Opties
Hey Rohit, dank je wel!
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Soe,

Laat je weten of het is gelukt met de tip van Rohit? 👍

rsz-846676
Souie
First Poster
Opties

Hi BruceH, ik had nog geen tijd om te kijken. Zo net gekeken en de vragen nagelopen welke in de link van Rohit stonden. Spam e.d. daar zaten geen mails. Het probleem was dat de drive vol was. Ik heb wat documenten verwijderd en emails die ik nu verstuur komen wel aan.

Bedankt voor het mee denken! Fijne dag!

Groetjes 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kijk eens aan, top! Fijn dat het is opgelost 😁

rsz-846676
0 Likes
Geert51
First Poster
Opties

Ik heb een nieuw mailadres en de oude is vervallen. Bij alles wat ik aan mijn account probeer te wijzigen wil men eerst ter verificatie een mail sturen, maar die komt nooit meer bij mij binnen. Hoe wijzig ik dus in vredesnaam mijn mailadres. En graag geen doorverwijzingen als antwoord!

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Geert51, goedemiddag. 

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Stuur mij anders een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) met je nieuwe en oude e-mailadres samen met je persoonsgegevens. Wij kunnen dan een verzoek indienen om tijdelijk de 2-stapsverificatie van je Samsung account uit te schakelen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes