Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Email adres wijzigen samsung account

(Onderwerp aangemaakt op: 29-04-2024 10:00 AM)
1096 Weergaven
kevinvs98
Explorer
Opties

Ik probeer het email adres van mijn samsung account te wijzigen maar iedere keer als ik de verificatie code invul gaat de site niet verder en zegt ie daarna bad request. Ik heb al verschillende browsers gebruikt maar dit maakte geen verschil.

1000184923.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Amanda1994
Voyager
Opties
Oke, ik had het gedaan via: Instellingen > Samsung account > beveiliging en privacy > wachtwoord.
Het is inmiddels dus gelukt, bedankt!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties
Het kan een tijdelijk probleem zijn met de website. Heb je het geprobeerd via Instellingen > Accounts en back-up > E-mail-ID van Samsung-account > Mijn profiel > Profielinfo > klik op de e-mail-ID > Wijzigen?
kevinvs98
Explorer
Opties
Al ga ik naat accounts en back up krijg ik geen Email ID van samsung account
0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Als er een Samsung-account is ingesteld op de telefoon, ziet u Accounts beheren. Zoek naar het volgende -
1714382384320.jpg
kevinvs98
Explorer
Opties
Aha ik heb het nu gevonden alleen kom ik nogsteeds niet verder. Na het invullen van de verificatie en mijn wachtwoord gaat hij gewoon niet verder. Hij blijft op de wachtwoord pagina staan.
0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Hoewel ik me kan aanmelden bij account.samsung.com, kan het zijn dat er onderhoud aan de site plaatsvindt en dat sommige accounts hierdoor worden beïnvloed. Stel voor dat u het later vandaag probeert. Als het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact op met Samsung Support.
Amanda1994
Voyager
Opties
Kan je ook je wachtwoord veranderen van je samsung account? Ik heb nog niet ondervonden hoe dit moet.🙊
0 Likes
Neo001
Legend
Opties
U kunt uw wachtwoord eenvoudig wijzigen via het tabblad Beveiliging door u aan te melden bij https://account.samsung.com.

1714469415140.jpg
0 Likes
Oplossing
Amanda1994
Voyager
Opties
Oke, ik had het gedaan via: Instellingen > Samsung account > beveiliging en privacy > wachtwoord.
Het is inmiddels dus gelukt, bedankt!
Neo001
Legend
Opties
Van daaruit kan het inderdaad ook.