Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung S23 locatie bij foto's

(Onderwerp aangemaakt op: 28-04-2024 01:18 PM)
560 Weergaven
JMM7
Journeyman
Opties

Goedemiddag, op mijn oude S8 kon ik bij het instellen van locatie de plaats op de foto zien, waar de foto was gemaakt. Ik heb op mijn nieuwe S23 ook de locatie ingesteld, echter ik zie deze niet op de foto terug. Wel zie ik bij een gemaakte foto als ik naar beneden swipe de locatie, maar niet meer direct op de foto. Weet iemand of dit wel instelbaar is? Dank voor reacties. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties
Het is niet meer mogelijk om de locatie op de foto te zien (tenzij je deze vanaf de onderkant omhoog veegt). Die optie is verwijderd uit de instellingen voor Weergaveopties in Gallety-instellingen. Hoewel datum en tijd nog steeds als watermerk kunnen worden toegevoegd (in Camera-instellingen), lijkt er geen mogelijkheid te zijn om locatie als watermerk toe te voegen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties
Het is niet meer mogelijk om de locatie op de foto te zien (tenzij je deze vanaf de onderkant omhoog veegt). Die optie is verwijderd uit de instellingen voor Weergaveopties in Gallety-instellingen. Hoewel datum en tijd nog steeds als watermerk kunnen worden toegevoegd (in Camera-instellingen), lijkt er geen mogelijkheid te zijn om locatie als watermerk toe te voegen.
JMM7
Journeyman
Opties

Dank voor jouw reactie. Jammer dat Samsung naast alle verbeteringen goede opties niet meer ondersteunt. Mvg,

Neo001
Legend
Opties
Inderdaad. Je kunt een functieverzoek indienen via de Samsung Members-app > Ondersteuning > Feedback verzenden > Vraag stellen.
JMM7
Journeyman
Opties

Ga ik zeker doen.