Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

verwijderen Samsung account met oud email adres

(Onderwerp aangemaakt op: 26-05-2024 10:35 AM)
802 Weergaven
katobos
First Poster
Opties

ik wil graag mijn Samsung account verwijderen omdat het email adres niet meer bestaat. Nu kan ik dit niet doen omdat er een verificatie email verstuurd moet worden. Maar mijn email adres bestaat niet meer, ik kan daar dus niet meer bij want het is een oud Windows live account. Dus hoe kan ik nu mijn account gewoon verwijderen? ik had deze dus gekoppeld aan een google account welk ik heb verwijderd. Ik heb nu wel een nieuw google account aangemaakt en deze weer gekoppeld aan een nieuw Samsung account. 

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_Hb20AJg,

Bedankt voor jouw bericht. Ik help je graag verder. Klik op de onderstaande link en log vervolgens in met jouw accountgegevens. Ga daarna naar Profiel ---> Beheer Samsung account ---> Klik rechts op de ' >' icoon van jouw e-mailadres. Hier kan je jouw e-mailadres veranderen. Je kan ons gerust weer een bericht sturen of het zo lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_gFxTGny,

Ik help je ook graag verder. Zie hieronder de onderstaande link. Kan je laten weten of het wel hiermee lukt?

https://bit.ly/3TU577H

Met groet,

Ajay 

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @katobos,

Bedankt voor jouw bericht. Kan je via een privé-bericht mij voorzien van de betreffende account. Ik dien dan een verzoek in om het te verwijderen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Angelique 1970
First Poster
Opties

Ik heb dit probleem ook een oud mailadres en geen wachtwoord kan deze niet wijzigen omdat dit mailadres niet meer bestaat. Ik heb dit probleem al zolang kom er niet uit. Kunt mij helpen ?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Angelique 1970,

Bij de andere Post waarop je gereageerd had heb ik een antwoord gegeven op jouw vraag.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Members_9T5Gf1E
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem, google heeft mijn mailadres geblokkeerd en ook verwijderd. De Samsung account is gekoppeld aan het verwijderd mailadres. Ik zou het mailadres dat door Google verwijderd werd ik zouw het mailadres willen wijzigen naar een ander mailadres dat niet van google is, maar dit lukt niet omdat er een verricatie mail gestuurd word naar het mailadres van google dat verwijderd is en dat dus niet meer bestaat. Graag een oplossing aub. Bedankt. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_9T5Gf1E,

Bedankt voor jouw bericht. Ik vraag intern na wat we kunnen doen voor jou. Zo snel mogelijk neem ik weer contact met je op.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_9T5Gf1E,

Ik heb het intern voor je nagevraagd. Hieruit is teruggekomen  dat het niet mogelijk is om de 2de verificatie intern uit te schakelen en/of jouw mailadres door ons te wijzigen. Mijn collega raadt aan om een nieuwe account aan te maken. Ik hoop dat je hiermee eruit komt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_Hb20AJg
First Poster
Opties

Mijn bestaande samsungaccount is gekoppeld aan een mijn opgeheven xs4all email accounten mijn google account. Hoe krijg ik de xs4all mailadres uit mijn huidige account.  Als ik het oude account geheel ophef ben ik natuurlijk ook mijn samsungpass content kwijt. Of niet? 

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_Hb20AJg,

Bedankt voor jouw bericht. Ik help je graag verder. Klik op de onderstaande link en log vervolgens in met jouw accountgegevens. Ga daarna naar Profiel ---> Beheer Samsung account ---> Klik rechts op de ' >' icoon van jouw e-mailadres. Hier kan je jouw e-mailadres veranderen. Je kan ons gerust weer een bericht sturen of het zo lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Members_gFxTGny
First Poster
Opties

Ik kan de link in bovenstaande mail niet vinden. Ik heb hetzelfde probleem, maar voor elke wijziging die ik wil maken in het aanpassen van het mail adres of wachtwoord toevoegen (nu ingelogd via koppeling google account) vraagt hij om emailverificatie. En dat wil ik natuurlijk niet!

Wie kan mij helpen, ik ben al dagen bezig en via de whats app chat krijg ik gewoon geen reactie

0 Likes