3 weken geleden
Wij zijn trouwe klanten en kopen al jaren telefoons en huishoudelijke aparaten, smartwatches, ipads van jullie. We waren als gezin altijd zo trots op onze gadgets van Samsung Ik ben helaas zeer teleur gesteld in de Samsung Flip 3. Ik heb de telefoon toen nieuw gekocht en moest 2 keer terug omdat het scherm kuren bleek te hebben. Het was een fabrieksfout en dat viel toen binnen de garantie. Ik heb eergister weer last gekregen van een zwart puntje en toen een zwarte streep waardoor het scherm het niet doet aan de bovenkant. Dit probleem heb ik eerder gehad en er werd gezegd dat de schermen van de flip 3 heel gevoelig zijn. Ik snap niet dat ik nu 355 euro moet betalen om dit te laten maken. Terwijl ik heel zuinig met mijn telefoon ben. Ik lees op internet zoveel klachten over het scherm van de flip 3 en 4. Ik vraag coulant als jarenlange trouwe klant om me hierin met de prijs tegemoet te komen. De telefoon is nieuw al te krijgen voor 400 en dan vind ik 350 euro reparatiekosten echt enorm veel. Ik hoop dat jullie iets voor ons kunnen betekenen.
3 weken geleden
Hallo @Members_ImysH4x,
Bedankt voor jouw bericht en feedback over jouw ervaring. We waarderen jouw mening en ik help je graag! Kan je mij voorzien van 1 van de reparatienummers? Ik kijk er dan intern na.
Met groet,
Ajay