Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Eindelijk. Fortnite komt naar Samsung!

(Onderwerp aangemaakt op: 13-08-2018 07:59 AM)
3423 Weergaven
Nick
MegaStar
Opties

Drake doet het. Joe Jonas gebruikt er username CrackedPig8153 voor. En Lil Yachty dropte er onlangs zelfs een track over. De game Fortnite is de hype van dit moment en verbreekt alle records. Er was echter altijd een minpuntje: je kunt de game niet op een Android toestel spelen. Tot gisteren…

Fortnite x Samsung Galaxy

Fortnite was tot nu toe alleen maar op de gebruikelijke game consoles te spelen. Geen enkel Android toestel bood een mobiele versie van de game aan. Maar vanaf vandaag is daar een einde aan gekomen. Heb je een Samsung Galaxy S8 of S9, een Galaxy Note8 of een Tab S3? Dan kun je vier dagen lang (t/m zondag 12 augustus 2018) exclusief de Fortnite open beta spelen. Vóórdat je vrienden die een ander Android toestel hebben dat kunnen!  De game is heel eenvoudig te downloaden via Game Launcher: Tik op het scherm Apps op Instellingen → Geavanceerde functies → Games → Game Launcher en tik op de schakelaar om dit te activeren. Kom je er niet helemaal uit? Bekijk dan onze handleiding voor uitgebreide ondersteuning.

Fortnite.jpg

Wat is Fortnite?

Fortnite is een gratis online game waarbij je vanuit de derde persoon een schietspel speelt. 100 spelers worden, alleen uitgerust met een pickaxe, in een gebied gedropt. Ze strijden tegen elkaar tot er één overblijft. Door wapens te verzamelen, aan te vallen en een verdediging te bouwen kun je overleven. Een offline variant is te koop, evenals diverse ‘skins’ (het uiterlijk van je personage, -red.).

Spelen jullie ook al Fortnite? Deel hier je username (als je met andere van de Community wilt spelen), beste killstreak of gewoon een vette play!

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
9 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Suppertoffe samenwerking van Samsung met Epic Games! Die unieke Galaxy skin is ook zeker Epic te noemen :winking-face:

Dit is tot nu toe mijn beste resultaat:

20180811_131938.jpg
Ik blijf lekker oefenen.

kevin-sig
8Note8
Helping Hand
Opties

Werkt het een beetje lekker met DeX?

nordkapp
Apprentice
Opties

ik kan hem niet installeren. ik zie de installer, ik kan het kiezen en dan komt de foutmelding installer staat niet in de shop.... 

0 Likes
Marliss
Pathfinder
Opties
Natuurlijk top zo'n samenwerking ✌🏻

Zelf ben ik geen Fortnite fan, heb de game een tijdje geleden geprobeerd via de PS4 maar persoonlijk vind ik er niks aan! Heb de game gisteren wel gedownload op mijn Samsung Galaxy S8 om nog eens een poging te wagen, maaaaar nope.. Echt niks voor mij! Begon een nieuwe ronde en BAM meteen kapot haha 🙈
Marliss
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Ha, gelukt!Ha, gelukt!

@8Note8 Helaas werkt het helemaal niet op DeX. Ze hebben muis- en toetsenbord input geblokkeerd om, begrijpelijkerwijs, geen oneerlijke voorsprong te willen geven aan deze gebruikers. :winking-face:

@nordkappZou je eens de link vanuit de Game Launcher willen proberen, of anders deze directe link? De game is ook niet geschikt voor ieder toestel, heb je een van de toestellen uit Nick's post? http://apps.samsung.com/appquery/appDetail.as?appId=com.epicgames.portal

kevin-sig
8Note8
Helping Hand
Opties

Die keuze is inderdaad begrijpelijk!

0 Likes
DaveM86
First Poster
Opties

Fortnite geweldig spel . Super dat hij op.de Samsung nu ook te verkrijgen is!  

Heb hem laatst gedownoad maar vind dat hij best moeite heeft met draaien op een s8 . 

0 Likes
Tawfeeq2007
Journeyman
Opties

Is het voor galaxy s6 ook beschikbaar?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Tawfeeq2007,

The following Android devices are supported:

Samsung Galaxy: S7 / S7 Edge ,A9 (2018), S8 / S8+, S9 / S9+, S10(+), Note 8, Note 9, Tab S3, Tab S4

rsz-846676
0 Likes