Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Re: Re: Geluid valt weg bij videobellen whatsapp

(Onderwerp aangemaakt op: 28-07-2024 12:17 PM)
133 Weergaven
Members_h2pVSt3
First Poster
Opties

Beste Ajay-A,

Dit probleem speelt al tijden en het zou fijn zijn als Samsung dit eindelijk oppakt. Ik heb meerdere Samsung smartphones gehad en de A54 is de eerste die dit probleem heeft.

Dus graag actie 👍🙂

Groet, Marcel

0 Likes
4 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_h2pVSt3,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. De verantwoordelijke voor het bijhouden en compatibel maken van de app op een toestel ligt bij WhatsApp. Daarom raden we aan dat behalve een foutrapport bij ons in te dienen het ook direct aan WhatsApp te melden. We hopen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Members_h2pVSt3
First Poster
Opties

Dat compatibel maken lijkt me inderdaad in dit geval door Whatsapp te moeten gebeuren. Maar het gebeurt alleen bij de A54en deze draait toch op hetzelfde android systeem als andere Samsung telefoons?

Waar wijkt de A54 dan af op de anderse Samsung telefoons? Als we dat weten dan is het lek boven.

Groet,

Marcel

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Members_h2pVSt3,

1 van de oorzaken kan zijn dat de appmakers voor de versie voor de A54 een bepaalde interne instellingen niet goed hebben gezet of daar niet rekening mee te hebben gehouden. Ik hoop dat het snel is opgelost.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
SvD_68-w05
First Poster
Opties
Op mijn A54 valt het geluid ook af en toe kort uit bij whats app gesprekken (als de ander begint te praten) en bij afspelen van video's met zacht geluid ertussen ( dan dempt ie het geluid tijdelijk kort helemaal naar nul). Het geluid hapert dus bij lage geluidssterkte; het lijkt wel of beneden een bepaalde grenswaarde, het geluid uitvalt... Dit heb ik bij andere samsung toestellen nooit gehad.

Het zou fijn zijn als Samsung dit gauw oplost in een volgende update
0 Likes