Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen levering en geen service, ondanks vele contactmomenten.

(Onderwerp aangemaakt op: 14-03-2023 09:55 AM)
470 Weergaven
Mennoooh
Apprentice
Opties

Helaas spreekt de titel van de post voor zich. Ik heb op 9 Februari een telefoon besteld, de s23 ultra nog wel. Tot mijn verbazing werd deze met PostNL gestuurd en ja hoor, telefoon komt nooit aan bij pakketpunt. (zending is gesorteerd, afhaaltijd is onbekend).

Ik geef denk ik al sinds dag 3 aan bij de Samsung klantenservice dat er iets fout gaat, want deze berichten geeft PostNL nooit aan. (alleen als er wat fout gaat). Helaas wil de klantenservice niet naar je luisteren, er geen melding van maken, niet meekijken en ze willen vooral NIET helpen. 

Na 2000x bellen met de klantenservice is het dan toch gelukt, ze hebben een melding gemaakt (Joepie...). Helaas levert dit niks op. Ik heb de klantenservice heel vaak gebeld of ze me op de hoogte willen stellen, gebeurt niet. Er komen GEEN mails, telefoontjes of appjes over updates van mijn order. 

Daarnaast heb ik in deze tussentijd al 300x aangegeven bij medewerkers dat ze het niet via PostNL moeten sturen, want dat is diefstalgevoelig. Ook hier luisterde geen enkele service medewerker naar, want er word nergens een melding van gemaakt. 

En eindelijk - ja hoor het is zover - twee weken na bestelling wordt dan eindelijk (een soort van) oplossing geboden. Oftewel, Samsung is bereid toe te geven dat het kwijt is en ze gaan een nieuwe sturen. 

En je raad het misschien al... Hij wordt zonder met mij te communiceren opnieuw verstuurd met PostNL..... (echt 100x aan ze gevraagd of ze het met dynalogic naar mijn huisadres willen sturen). 

Ik denk dat dit verhaal nu wel voor te kauwen is, maar: pakket 2 komt natuurlijk nooit aan. Ik direct bellen met de klantenservice, om dit zo snel mogelijk aan te geven. Helaas heeft de klantenservice van Samsung hier niks aan, want ze zijn niet bereid iets voor je te doen. (Ik quote: "meneer u moet even wachten"). 

Ik denk dat het misschien wel begrijpelijk is dat dit soort quotes erg frustrerend zijn, we zitten op dit punt namelijk al 3 weken zonder levering van mijn pakket. 

Dit laatste spelletje speelt de Samsung klantenservice nu al 2 weken, dat betekent dat ik nu al (bijna) 5 weken zonder levering zit. En dat terwijl ik met 1 belletje aan PostNL kon achterhalen wat er is gebeurd. 

En nee ik ben nog niet klaar... Ik moet toch nog even extra klagen over de Samsung klantenservice, want er worden beloftes gedaan over de telefoon die nooit waargemaakt zijn. Ik zal ze even opsommen:

- Uw vervangende toestel komt morgen. 

- U krijgt deze week meer te horen van ons. 

- U krijgt deze week een mail van dynalogic om een nieuwe afspraak te maken. 

- Ik bel u terug als ik meer weet. 

- ik heb een case voor u aangemaakt. 

- Ik ga het overleggen met een medewerker. 

- We gaan het Intern voor u doorzetten. 

- Het gaat goedkomen meneer. 

Ik denk dat ik op dit moment wel kan concluderen dat er niks goed gaat komen en dat de enige manier om dit op te lossen, ondanks dat ik ruimschoots kansen geef om een goede oplossing te verzinnen, is door er een probleem van te maken. (ik help zelfs met oplossingen verzinnen).

Het is namelijk al jammer genoeg dat ik dit via dit forum moet plaatsen. En dat doe ik alleen omdat ik echt geen andere oplossing meer zie.

Ik wil gewoon heel graag de telefoon hebben, voor de leuke aanbieding waarin ik hem kocht. (namelijk: de Release actie + members/verjaardagskorting)

Ik hoop dat ik op deze manier misschien geholpen kan worden. Voor het gemak zal ik mijn order nummer erbij posten: NL230209-53953041

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Mennoooh
Apprentice
Opties
Dag Miranda87,

Ik ontving mijn terugbetaling na een dag of 6 (4 werkdagen) als ik het mij goed herinner. Klantenservice van Samsung is inderdaad niet heel functioneel ingericht. Uiteindelijk ben ik naar de Samsung experience store in Utrecht gegaan, daar krijg je wel goede service en is er fijne en snelle communicatie.

Helaas kunnen ze je in de winkel niet helpen met een online bestelling.

Wel zag ik ergens staan dat ze er 15 werkdagen over kunnen doen, dus ik weet ook niet hoelang je al bezig bent?

Ik hoop in ieder geval dat je snel je geld terugkrijgt.

Met vriendelijke groet,

Menno Bout

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @Mennoooh, goedemorgen. 

Bedankt voor je bericht. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en kan me voorstellen dat je hier flink van baalt!

Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat je inderdaad via verschillende kanalen contact met mijn collega's hebt en deze hebben dit ook nagevraagd en uitgezet bij de betreffende afdeling. 

Wij zijn nog in afwachting van een terugkoppeling hierop,  ik zal bij mijn collega's van de webshop vragen wat de status is.

Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.

Mijn excuses voor de vertraging en het ongemak!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Mennoooh, goedemorgen.

Ik heb van mijn collega's van de webshop een terugkoppeling gehad en hierbij is een verzoek gedaan voor een terugbetaling van de bestelling. Ook is er een aanvraag gedaan voor een vouchercode om de bestelling alsnog voor dezelfde aanbieding te kunnen krijgen. Wij hebben helaas geen mogelijkheid om de bestelling via een andere bezorgdienst te laten leveren of om het toestel via een service center aan te kopen onder dezelfde voorwaarden.

Het duurt een aantal werkdagen voordat beide verzoeken ook zijn verwerkt, de vouchercode wordt door mijn collega via de e-mail naar je verstuurd.  Je kan de bestelling dan via onze webshop plaatsen, wel willen wij je vragen om het toestel niet via een ophaalpunt te laten leveren maar deze aan huis te laten afleveren.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag van je. Zodra ik meer weet stuur ik je ook een berichtje.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Mennoooh
Apprentice
Opties

@MartijnK 

Kun je mij vertellen wanneer dit verzoek gedaan is? En wanneer ik dan mijn geld terug krijg

En is het niet mogelijk deze voucher te gebruiken in de experience store? Ik heb namelijk 0 vertrouwen meer in de webshop. Het is een kwestie geworden van ik haal het zelf op, of ik ga op zoek naar iets anders.

Wel wil ik opnieuw even kwijt hoe slecht het is dat ik niks te horen krijg en de enige terugkoppeling die ooit van Samsung heb gekregen is via de community pagina. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Mennoooh, goedemorgen.

Mijn collega's waar je via de andere kanalen mee in gesprek bent (geweest) hadden al het één en ander uitgezet bij onze collega's van de webshop. Om het overzicht te behouden en misverstanden te voorkomen wil ik je wel vragen om het gesprek via één kanaal te laten verlopen.

Het verzoek voor de terugbetaling is deze ochtend ingediend, waarna het een aantal werkdagen duurt voordat het geld op jouw rekening staat. Daarnaast is er ook een aanvraag gedaan voor een voucher en deze is alleen te gebruiken via onze webshop. Ondanks deze situatie hopen we wel dat we middels een toekomstige bestelling het vertrouwen weer enigszins kunnen herstellen 😇 

Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging!

Groeten,

Martijn

0 Likes
Mennoooh
Apprentice
Opties

@MartijnK

Dan verloopt het contact nu via hier. Jij reageert teminste snel en met duidelijke informatie. 

Ik vraag dan bij deze om zo snel mogelijke terugbetaling. Dan ga ik zelf een telefoon halen. 

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Mennoooh, goedemiddag. 

Heb je inmiddels al bericht gehad van mijn collega's? Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat er een e-mail naar is je is verstuurd, heb je deze ook gezien? Ook heb ik van mijn collega's begrepen dat de terugbetaling onderweg is. 

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
miranda87
Journeyman
Opties
Hallo menno

Heb jij intussen je terugbetaling ontvangen? Ik wacht ook al weken op een terugbetaling vanuit Samsung. En herken jouw antwoorden vanuit Samsung. 1 groot drama qua communicatie.
0 Likes
Oplossing
Mennoooh
Apprentice
Opties
Dag Miranda87,

Ik ontving mijn terugbetaling na een dag of 6 (4 werkdagen) als ik het mij goed herinner. Klantenservice van Samsung is inderdaad niet heel functioneel ingericht. Uiteindelijk ben ik naar de Samsung experience store in Utrecht gegaan, daar krijg je wel goede service en is er fijne en snelle communicatie.

Helaas kunnen ze je in de winkel niet helpen met een online bestelling.

Wel zag ik ergens staan dat ze er 15 werkdagen over kunnen doen, dus ik weet ook niet hoelang je al bezig bent?

Ik hoop in ieder geval dat je snel je geld terugkrijgt.

Met vriendelijke groet,

Menno Bout
0 Likes
miranda87
Journeyman
Opties
Dat is dan nog snel bij jou. Ik wacht intussen al 3 weken op m'n creditering.
Je moet een hoop Geduld hebben bij Samsung ben ik wel achter.
0 Likes