Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Wallet beschikbaar voor gebruik in NL, maar met een catch..

(Onderwerp aangemaakt op: 13-03-2024 11:47 AM)
8713 Weergaven
Neo001
Legend
Opties

De Samsung Wallet-app is niet alleen te downloaden in de Galalxy Store, maar kan ook in Nederland worden ingesteld en gebruikt. De catch is dat de Nederlandse banken Samsung Wallet nog steeds niet ondersteunen. Er is echter een mogelijkheid om buitenlandse bankpassen toe te voegen.

Screenshot_20240312_073530_Samsung Wallet.jpg

Screenshot_20240312_073538_Samsung Wallet.jpg

Werkt geen van de kaarten die je hebt rechtstreeks met Samsung Wallet, dan is er ook een mogelijkheid om gebruik te maken van de Samsung Pay+ dienst van Curve.

Screenshot_20240312_090847_Samsung Wallet.jpg

Screenshot_20240312_090902_Samsung Wallet.jpg

https://www.samsung.com/uk/samsung-pay-plus/

Nu financiële diensten steeds meer worden gedigitaliseerd en ondersteund door de EU-wetgeving, zijn ze toegankelijker geworden. Daarom heeft het beperken van de app-beschikbaarheid op basis van de omstandigheden in een bepaald land (in dit geval NL) geen zin, vooral gezien de EU/EER-context.

Totdat de Nederlandse banken Samsung Wallet gaan ondersteunen, lijkt Google Wallet nog steeds een betere en eenvoudigere optie.

Dat gezegd te hebben, Samsung heeft een stap in de goede richting gezet, en ik ben blij dat ze dat eindelijk hebben gedaan!

28 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

ING ondersteund sinds deze week ook Google Pay. Dus denk dat Samsung Pay niet ergens in de pijpleiding zit helaas.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Neo001
Legend
Opties

ING die Google Pay ondersteunt is op zichzelf al goed nieuws! 👍

Vorig jaar heb ik feedback gestuurd naar Samsung Support om Samsung Wallet in te schakelen vanwege het gebruik van kaarten uit andere landen in Nederland. Ik weet zeker dat ze talloze van dergelijke verzoeken hebben ontvangen, en het is goed om te zien dat ze de Wallet-app in NL beschikbaar hebben gemaakt.

Screenshot_20240312_082953_Samsung Members.jpg

arnop
Explorer
Opties

Ik zie nog steeds Nederland niet in het lijstje staan van in te stellen landen.

Is noodzakelijk om een Digital auto key in te kunnen stellen.

Nog steeds werkt dat op bijna alle telefoons (android en ios ) behalve Samsung 

Neo001
Legend
Opties
Ik heb dit niet geprobeerd, maar als je een ander land selecteert, bijvoorbeeld Groot-Brittannië, kun je dan nog steeds geen Digital Auto keys toevoegen?
0 Likes
arnop
Explorer
Opties
Nope. Word niet geaccepteerd.
Terwijl de s23 wel zou moeten voldoen 1710946481497.jpg
lda
First Poster
Opties

is hier al een oplossing voor in Nederland?

Ook bij mij is het alleen van belang om de samsung wallet te installeren zodat ik digital key voor mijn bmw kan activeren. Dat is kennelijk noodzakelijk.

Het is toch erg vreemd dat dit niet mogelijk zou zijn.....

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @lda,

Bedankt voor jouw bericht. Voorlopig wordt de Samsung Wallet niet in de Benelux uitgerold. We raden aan om jouw klacht hierover bij BMW neer te leggen en ook een foutrapport hierover in te dienen via de Samsung Members-app. Jouw klacht hierover is dan intern bij ons bekend.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
123jarno
Pathfinder
Opties

En ook hier weer onzin BMW staat in hun eigen website dat het wel wordt Ondersteund

https://faq.bmw.nl/s/article/Digital-Key-Beschikbaarheid-Overzicht-van-compatibele-apparaten-en-land...

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw bericht hierover 123jarno,

Voor de zekerheid heb ik een bericht gestuurd naar mijn collega van de betreffende afdeling om dit na te gaan en e.v. contact op te nemen met BMW hierover.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes