Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Digid qr code niet te scannen

(Onderwerp aangemaakt op: 28-10-2023 01:21 PM)
14465 Weergaven
Loes Sneller
Apprentice
Opties

Ik kan geen qr code scannen van de Digid app

Andere qr codes lukken wel.

De telefoon heeft de laatste updates en alle suggesties als helderheid scherm etc zijn gevolgd.

Is dit een bekend probleem? Is er een oplossing voor?

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Members_kYKbI8b
First Poster
Opties

@Pdrberg  schreef:

Heb denk ik de oplossing gevonden op mijn S23+

Ga naar de Camera app -> Tandwiel Dan onder Intelligent functies stond QR-codes scannen uit. Deze aangezet en kon nu weer inloggen met DigiD app version 6.11.0 (5215).

Dit is een goede tip. Ik kon ook geen QR codes meer scannen met de DIGiD app. Bij de camera instellingen stond QR codes scannen uitgeschakeld en was ook grijs (niet te selecteren). Onderaan kan je de camera instellingen resetten, waardoor de instellingen weer selecteerbaar worden en QR code scannen weer ingeschakeld is. Ik heb de telefoon gerestart en daarna de helderheid van het beeldscherm van de telefoon hoger gezet en daarna kon ik de QR codes weer scannen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_Wg3Ro0Q,

Bedankt voor jouw bericht. Naar ons weten was het juist opgelost. Samsung had contact opgenomen met de overheid hierover en na een tijd was het hersteld. Is jouw toestel helemaal up-to-date en blijft de issue ook na het herstarten van jouw toestel? Zo ja, dan raden we aan om een foutrapport in te dienen via de Samsung Members-app. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Laat weten of het lukt.
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.   

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
45 Antwoorden
Mikeyyyy
Pathfinder
Opties
Maakt u gebruik van donkere modus, dit kan zorgen dat het dingen niet werken
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik gebruik ook donkere modus en het werkt perfect😉

Heb je de app al opnieuw geïnstalleerd?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Loes Sneller
Apprentice
Opties

Nee gewoon de lichte modus

0 Likes
Loes Sneller
Apprentice
Opties

De telefoon is teruggezet naar fabrieksinstellingen en volledig geupdate, inclusief de Digidapp

0 Likes
Mikeyyyy
Pathfinder
Opties
Dat is dan raar, ik heb zelf nooit problemen ermee ervaren
0 Likes
Mikeyyyy
Pathfinder
Opties
Wat je kunt proberen is er een screenshot van maken en die dan scannen?
0 Likes
Safesteef
First Poster
Opties
Na laatste update gaat inloggen op Digid niet meer. Help!
0 Likes
Loes Sneller
Apprentice
Opties

Update van de Digidapp of je telefoon?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Loes Sneller, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Zo te lezen heb je zelf al een hoop gedaan om dit verhelpen 👍 Omdat de QR-code's wel te scannen zijn met je normale camera-app zal dit van de app ontwikkelaar bijgewerkt moeten worden. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes