13-01-2025 05:15 PM - bewerkt 13-01-2025 05:21 PM
Ik schrijf dit bericht met grote teleurstelling en frustratie over de Samsung Galaxy S23 Ultra, die ik in juni 2023 heb aangeschaft. Mijn ervaring met zowel het toestel als de klantenservice, servicecenters en reparaties is onacceptabel en heeft mijn vertrouwen in uw merk ernstig geschaad. Dit terwijl de S23 Ultra mijn eerste toestel van Samsung is, nadat ik jarenlang Apple-producten heb gebruikt.
Probleemomschrijving:
Algemene ervaring: Sinds de aanschaf werkt mijn Galaxy S23 Ultra niet naar behoren. Na maandenlang contact met de klantenservice (bijna een half jaar iedere dag), bezoeken aan het Samsung Service Center in Amsterdam en meerdere reparatieverzoeken ben ik niet serieus genomen en zelfs respectloos behandeld.
Reparaties: Het toestel werd keer op keer teruggestuurd zonder duidelijke diagnose. Uiteindelijk kreeg ik een A4-papier bijgeleverd waarin stond dat als ik mijn toestel zonder reden opnieuw opstuurde, ik hiervoor kosten moest betalen.
Defect moederbord: Pas na een bezoek aan het Samsung Service Center in Leidschendam, na een half jaar, werd vastgesteld dat het toestel een defect moederbord had. Na vervanging leek het probleem opgelost.
Nieuwe gebreken: Echter, onlangs ontdekte ik dat er opnieuw ernstige gebreken zijn:
Deze gebreken wijzen erop dat de eerdere reparatie onzorgvuldig is uitgevoerd en dat mogelijk meerdere onderdelen niet correct functioneren.
Teleurstelling en extra kosten:
Naast de technische problemen ben ik diep teleurgesteld over de behandeling die ik heb ontvangen:
Verwachting: Ik hoop dat ik via deze weg wel met iemand in contact kan komen om dit probleem opgelost te krijgen. Mijn S23 Ultra zal ik nu weer aanmelden ter reparatie, maar ik ga ervan uit dat dit opnieuw niet zal helpen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 28-01-2025 05:05 PM
Hallo Davy,
Ik kan natuurlijk begrijpen dat je gelijk een oplossing wilt. De eerste defecten waren in 2023 en in 2024 waren er geen defecten gemeld bij ons. Daarnaast meldt je nu ook andere defecten. Daarom moet een monteur er weer naar kijken. Dit valt binnen het reparatierecht. Je kan er zelf voor kiezen als je een Service Center wilt bezoeken en of je gebruik wilt maken van onze ophaaldienst.
Het is misschien niet het antwoordt dat je wilt horen, maar het valt wel binnen het proces voor het herstellen van jouw S23 Ultra.
Met groet,
Ajay
16-01-2025 12:22 PM - bewerkt 21-01-2025 04:02 PM
Hallo @Davytjuhh,
Bedankt voor jouw bericht en feedback hierover. Ook bedankt voor jouw uitgebreide uitleg van jouw situatie. We willen natuurlijk jou als klant voorzien van een goede service. Ik ga je verder helpen. Kan je mij voorzien van 1 van jouw reparatienummers? Ik kijk het dan intern na en contacteer dan e.v. de betreffende afdeling.
Met groet,
Ajay
op 22-01-2025 09:24 PM
op 24-01-2025 06:20 PM
27-01-2025 05:52 PM - bewerkt 28-01-2025 03:49 PM
Hallo @Davytjuhh,
Mijn collega vraagt wanneer je jouw S23 Ultra weer had ontvangen, wanneer je de eerste keer de nieuwe gebreken had opgemerkt en waar je het had gemeld?
Met groet,
Ajay
op 27-01-2025 05:55 PM
28-01-2025 04:14 PM - bewerkt 28-01-2025 04:14 PM
Bedankt voor de aanvullende informatie Davy,
Ik heb in het systeem jouw gehele geschiedenis met jouw toestel na kunnen lopen. Het enige wat we niet kunnen vinden is jouw reparatie(s) bij onze Service Center in Amsterdam. Kan je daar toevallig nog een e-mail daarvan vinden en de screenshot naar mij toe sturen?
Met groet,
Ajay
op 28-01-2025 04:27 PM
op 28-01-2025 04:55 PM
Hallo Davy,
Dat klopt inderdaad maar ik checkte het toch voor de zekerheid met jou. Wanneer er 3 reparaties zijn geweest waarbij bij elk onderdelen zijn verwisseld kunnen we alternatieve oplossing voor jou onderzoeken. Momenteel is er 1 reparatie geweest waarbij er onderdelen zijn verwisseld. Corrigeer mij als ik het mis hebt, jouw laatste reparatie waarbij onderdelen zijn verwisseld stamt 09.11.2023. Heel 2024 zie ik geen meldingen over defecten.
Aangezien je nog binnen de garantieperiode bevindt raden we aan om het nog een keer aan te melden voor een reparatie met de vermelding van alle defecten en het geschiedenis. Zie de onderstaande links voor het aanmelden.
Service Center: https://bit.ly/2CKz9mr
Ophaalservice: https://bit.ly/3J4HpwQ
Je kan mij gerust weer een bericht sturen wanneer je meer informatie wenst en/of wanneer de reparatie niet heeft geholpen.
Met groet,
Ajay
op 28-01-2025 04:56 PM