Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geblokkeerde telefoon.

(Onderwerp aangemaakt op: 02-12-2022 07:59 PM)
862 Weergaven
Members_fcYDGWK
Apprentice
Opties

Gister middag na een software update is mijn telefoon opnieuw opgestart, nadat ik mijn inlog code zoals altijd juist heb ingevuld kreeg ik direct de melding dat de telefoon vergrendeld is voor 24 uur.

Daarop heb ik besloten om contact met jullie op te nemen via de klantenservice online. Na aanleiding van dat ben ik samen met jullie collega door verschillende stappen gegaan, helaas mocht gen van deze daar bij helpen. Op verzoek van jullie collega ben ik naar een servicepoint gegaan in Breda, deze konden de telefoon niet herstarten in fabrieksinstellingen waarop ze de telefoon open hebben geschroefd. Helaas troffen ze daar de volgende problemen bij aan:

• Meerdere kapot gedraaide schroeven
  • Vinger afdrukken op verschillende delen
  • Vocht in de telefoon

De telefoon is in het verleden 2x op geweest voor reparatie  bij Dynafix.

1. Vervangen van het lcd scherm kosten: 165 euro
  2. Vervangen camera: garantie

De eerste keer ben ik de telefoon voor ruim 1,5 maand kwijt geweest reden onbekend. Er was daarbij ook geen contact te krijgen bij Dynafix.

De 2e keer is deze ruim 2 weken weg geweest en is deze achteraf ook nog afgeleverd bij de buren wat niet zou mogen.

De problemen in de telefoon moeten dus gekomen zijn van de reparaties, aangezien deze nooit door een andere partij is opengehaald dan Dynafix. Jullie collega’s in de winkel bevestigde ook dat dit vaker gebeurt bij Dynafix. Deze hebben mij daarom verwezen naar jullie om dit voor te leggen.

Voordat ik opnieuw met jullie contact op nam heb ik gewacht tot de 24 uur voorbij zijn gegaan in de hoop dat ik er alsnog in kon. Maar tevergeefs. Ik heb 1 maal mijn code in kunnen voeren tevens weer juist, maar deze is meteen weer geblokkeerd.

van het service center word ik doorverwezen naar de online klantenservice. deze zeggen dat ze ook niks kunnen betekenen. behalve aanbieden voor reparatie. 

kort gezegd moet deze weer naar Dynafix en ben ik hem kwijt voor weet ik hoelang. terwijl ze het probleem binnenin zelf veroorzaakt hebben. uiteraard is er geen leen toestel mogelijk of vervangen.

is er iemand binnen samsung die dit wel kan oplossen en meeleeft????

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_fcYDGWK

Wij hebben helaas geen andere mogelijkheden hiervoor. Om dit verder te onderzoeken en je telefoon te laten repareren zal je telefoon toch moeten aanmelden voor een reparatieverzoek. Je kan hierbij kiezen uit het langs brengen van je telefoon bij één van de service punten of het aanmelden van je telefoon voor de ophaalservice. Kijk hier voor meer informatie: 

• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Samsung Ophaal Service: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Zoole
Helping Hand
Opties
Dit gaat weer een welles, nietes spelletje worden denk ik. Dynafix gaat zeggen, reparatie is goed gedaan (probleem is na update ontstaan) en jij gaat zeggen, Nee, jullie fout. Vocht in telefoon is altijd klote. Hoop voor je dat het goed komt.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je misschien de reparatienummers van die 2 reparaties?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Members_fcYDGWK
Apprentice
Opties

edit: ik heb ze beide terug gevonden bij deze:

• iRMADRSA17555529 
  • iRMADRSA17709539

0 Likes
Members_fcYDGWK
Apprentice
Opties

ondanks dat heb ik wel de fotos van samsung mogen ontvangen waar te zien is dat de schroeven en dergelijke kapot zijn. dus een erg slechte reparatie van dynafix.

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_fcYDGWK

Wij hebben helaas geen andere mogelijkheden hiervoor. Om dit verder te onderzoeken en je telefoon te laten repareren zal je telefoon toch moeten aanmelden voor een reparatieverzoek. Je kan hierbij kiezen uit het langs brengen van je telefoon bij één van de service punten of het aanmelden van je telefoon voor de ophaalservice. Kijk hier voor meer informatie: 

• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Samsung Ophaal Service: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes