Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Stappenteller in meldingsscherm

(Onderwerp aangemaakt op: 2 weken geleden)
91 Weergaven
Marleeshi
Apprentice
Opties
Hoi,

Ik heb nu een paar weken een Samsung Galaxy S24 FE. Ik had in mijn meldingscherm altijd mijn stappen staan. Nu met mijn nieuwe telefoon krijg ik dit niet meer aan. Alle meldingen voor samsung health staan wel aan. Weet iemand misschien hoe ik dit weer aan krijg? Bij de foto's heb ik een screenshot toegevoegd van hoe het er eerst uit zag.

Alvast bedankt! 

image

image

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Marleeshi
Apprentice
Opties
Hoi Ajay,
Het is uiteindelijk gelukt. Bij meldingen > geavanceerde instellingen > meldingcategorieen voor elke app beheren.

Deze stond blijkbaar uit. Daarna kon ik 'stappen' aanzetten bij de meldingen van samsung health.

Dankjewel voor je hulp!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Marleeshi,

Dat is een goede vraag! Ik help je graag hierbij. Controleer of de machtigingen aanstaan. Ga hiervoor naar Instellingen ---> Apps ---> Samsung Health ---> Machtigingen. Hier kan je controleren of alle machtigingen aanstaan. 

Je kan ons gerust laten weten of je er zo mee uitkomt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Marleeshi
Apprentice
Opties
Hoi Ajay,

Ik heb alle machtigingen net aangezet maar de stappen zijn nog niet terug! Nog andere tips? 1745504492199.jpg
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Marleeshi,

Wat je nog kan proberen is om de cache geheugen te wissen. Schakel hierbij jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Marleeshi
Apprentice
Opties
Hoi Ajay,
Het is uiteindelijk gelukt. Bij meldingen > geavanceerde instellingen > meldingcategorieen voor elke app beheren.

Deze stond blijkbaar uit. Daarna kon ik 'stappen' aanzetten bij de meldingen van samsung health.

Dankjewel voor je hulp!
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is erg mooi om te lezen Marleeshi,

Bedankt voor het delen van de oplossing. Ik wens je nog veel plezier met jouw S24 FE! Wanneer je nog vragen en.of opmerkingen hebt, kan je ons gerust weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager