07-09-2021 09:58 AM - bewerkt 08-09-2021 09:44 AM
Ik krijg helaas sinds kort continue een foutmelding van de filter tijdens het wasprogramma. Filter volledig schoon gemaakt. Ook diegene die links onderin zit. Filterknopje is helemaal schoon. Stroom er af heb ik al meerdere keren geprobeerd en ook het resetten (dmv tijd + gemengde was + aan/uit knop) mag niet baten.
Iemand tips/advies?
op 09-09-2021 03:20 PM
Hi @MCSB89, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community!
Zo te lezen heb je al een hoop geprobeerd om dit op te lossen, helaas niet met het gewenste resultaat. Om na te gaan wat dit precies is kunnen we een serviceverzoek indienen, het servicecentrum neemt vervolgens contact met je op voor het maken van een afspraak.
Stuur mij een privé berichtje met je NAWTE-gegevens en het serienummer van je droger.
Groeten,
Martijn
op 13-09-2021 08:03 PM
Hi Martijn bedankt voor je reactie. Hoe reageer ik privé? Zou je me dan sowieso ook even een indicatie kunnen geven van de servicekosten? BVD
15-09-2021 12:16 PM - bewerkt 21-09-2021 08:59 AM
Hi @MCSB89, goedemiddag.
Als je naar je berichten map gaat op de Samsung Community en mijn naam opgeeft, kun je me een privéberichtje sturen. Vanuit het servicecentrum kun je wel een indicatie krijgen van de verwachte reparatiekosten.
Ik zie je berichtje wel verschijnen 😉
Groeten,
Martijn