Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht reparatie Family Hub

(Onderwerp aangemaakt op: 15-02-2024 06:27 PM)
442 Weergaven
Venzent
Apprentice
Opties

We hebben deze koelkast nu 1,5 jaar en niks dan ellende, voornamelijk met de afhandeling. De laatste keer (vorige week) kregen we een foutcode. Na de storing te hebben aangemeld konden we een afspraak maken met een monteur. Die was hier dinsdag en kon niks vinden, wel het moederboard vervangen. Gisteren bleek de vriezer ontdooit te zijn terwijl de temperatuur wel op -19 stond, dit was in juni vorig jaar ook aal een keer gebeurd. Alles wat er in zat aan etenswaren kon de vuilnisbak in. Bellen met LetMeRepair, konden ons niet helpen want de case van dinsdag was afgesloten en afgehandeld, nieuwe aanmaken. Gedaan en vervolgens de melding dat we binnen 3-5 dagen een monteur in kunnen plannen, hoe we het in de tussentijd moesten doen zonder koelkast was hun probleem niet. Na de hele dag bellen en zelf contact zoeken, hebben we nu (donderdag) bericht dat we mogelijk maandag wat horen. Wel een link gekregen waarin we zelf de afspraak kunnen maken, maar die werkt uiteraard niet.

Niks dan ellende met zo'n dure koelkast en de reparatieafhandeling is zeer slecht. Gekocht via MediaMarkt, die zegt niks te kunnen doen, verwijst naar Samsung. Samsung kan niks doen, die verwijst naar LetMeRepair, LetMeRepair geeft helemaal niet thuis of is ongeïnteresseerd. Zowel MediaMarkt als Samsung werken met Belgische dienstverleners voor de afhandeling en daar is het serviceniveau of klantgerichtheid zwaar onder de maat.

0 Likes
10 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Venzent,

Bedankt voor jouw bericht. Ik zie dat er ondertussen dat de reparatie goed is aangemeld met referentienummer RN163999906. Heb je foto's van de derving van het voedsel en bonnen nog? Ik maak dan een ticket aan voor onze escalatieafdeling.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Venzent
Apprentice
Opties

Beste Ajay,

Foto's van de etenswaren in de koelkast kan ik je toesturen, waar kan ik het heen sturen? De bonnetjes heb ik uiteraard niet meer. Volgens eigen overzicht betreft het voor € 350,- aan etenswaren in zowel de koelkast als vriezer.

De reparatie is inderdaad goed aangemeld, vandaag hebben we na navraag te horen gekregen dat men niet eerder dan dinsdag kan komen. Áls de monteur dan komt en áls hij het kan repareren hebben we dus (weer) een week zonder werkende koelkast en vriezer gezeten.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de informatie Venzent,

Ik heb een dossier aangemaakt voor onze escalatieafdeling. Ze gaan binnen een paar dagen contact met jou opnemen, waaronder dat ze jou een e-mail gaan sturen. Je kan dat direct met hun alle foto's en bonnen met hun delen. Bedankt voor jouw geduld!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
KeremKlein
Student
Opties

Hallo First Poster, 

Ik ben voor mijn nieuwe woning opzoek naar een samsung koelkast met scherm. 

Zou jij het nog aanraden om deze aan te schaffen of kan ik beter een koelkast kopen zonder alle technologische functionaliteiten om zeker te zijn van een werkend koelkast :smiling-face:

0 Likes
Venzent
Apprentice
Opties

Beste Ajay-A,

De monteur is geweest en heeft de koelkast "gerepareerd"  door een fabrieskherstel en aandrukken van wat stekkertjes. Dus dat is opgelost. Ook heb ik contact met Samsung Special Care voor de afhandeling van de geleden schade door de ontdooide etenswaren, dit is nu nog in behandeling.

0 Likes
Venzent
Apprentice
Opties

Beste KeremKlein,

Ik kan je hier helaas niet in adviseren, maar laat ik het zo zeggen, als ik weer een koelkast moet kopen, dan zal dat er eentje zijn van een fabrikant die koelkasten maakt, en niet een electronicafabrikant, en het zal er een zijn die gewoon kan wat hij moet doen, en dat is koelen en vriezen. 

Ik was ook altijd in de veronderstelling dat het tablet/gadget gedeelte van het scherm, los stond  van het koel/vries gedeelte, maar dat is dus niet zo. Als het schermgedeelte een issue heeft, dan heeft dit gevolgen voor de werking van de koelkast/vriezer, en ga zelf maar na als je een Android tablet / telefoon hebt, wanneer daar iets mee kan zijn.

Het is leuk en een echte eye-catcher in de keuken, maar voor dat geld (en waarschijnlijk aanzienlijk minder) kan je een Amerikaanse koelkast kopen die probleemloos 15-20 jaar mee gaat en daar reken ik met deze koelkast echt niet meer op.

Veel succes met je keuze......

KeremKlein
Student
Opties

Het is idd een leuke eye-catcher, maar het moet niet ten koste gaan van de werking. Bedankt voor het nemen van tijd voor het reageren op mijn vraag. Het is helemaal duidelijk voor mij :winking-face: 

succes nog met de declaratie van je derving. 

Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update en feedback @Venzent,

Ik hoop dat de afhandeling met Special Care snel gaat voor je.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Venzent
Apprentice
Opties

Tot op heden ijdele hoop dat de Samsung Special Care een betere dienstverlening zou kennen dan de normale support. Het hele verhaal via de mail moeten doen, daarna nog op verzoek foto's gestuurd. Zelf om een update moeten vragen en het zou intern besproken worden. Vorige week om een update gevraagd, geen gehoor en tot op heden niks meer vernomen. Jammer, ruim € 300,- schade door een foutieve reparatie die niet nodig was......Tot zover de dienstverlening van Samsung........

0 Likes