op 17-10-2023 11:23 AM
Goedendag, Ik ben overgestapt van Z flip3 naar een #Z-Flip5. Maar ben ontevreden met het videobellen in WhatsApp en Signal. Bij mijn nieuwe Flip5 valt regelmatig worden weg of wordt hakerig, Bij de flip 3 nooit last van gehad. Wat kan hiervan de oorzaak zijn
op 17-10-2023 12:31 PM
Hoi @Arjanvk , dat is apart. Mijn vrouw heeft dat probleem niet met haar Flip 5. Dus het lijkt mij dat het aan jou telefoon ligt. Heb je na ontvangst een backup terug gezet op de Flip5?
op 17-10-2023 01:25 PM
op 17-10-2023 04:05 PM
op 19-10-2023 11:52 AM
Hallo Rohit,
Bedankt voor jou hulp, Ik heb de telefoon gereset naar fabrieks instelingen. Een nieuwe google account aangemaakt en op de lege telefoon alleen WhatsApp gezet. Maar het probleem blijft het zelfde. Vanmorgen maar weer naar Samsung gebeld en mijn telefoon wordt opgehaald en weer nagekeken. Ik laat jullie weten wat de uitkomst is. Nogmaals bedankt
op 31-10-2023 07:29 AM
Goedendag, Nou de telefoon is eerst naar de Samsung service in Rotterdam geweest. probleem was er nog steeds. Daarna is mijn telefoon opgehaald door Samsung. Gisteren ontvangen en vanmorgen gelijk getest. En jahoor hij doet het nog steeds niet goed. Wat is dit balen. Een top toestel zeggen ze maar als je in een auto wil video bellen werkt hij niet goed. .. Ik heb nu wel begrepen van mijn collega als ik hem niet kan verstaan hij een ruis hoort.
op 01-11-2023 11:29 AM
Hi @Arjanvk, goedemorgen.
Wat jammer om te lezen dat je dit nog steeds ervaart na een reparatie. Heb je hierover ook al contact gehad met de app ontwikkelaar? EN maakt het nog verschil of je hierbij bent verbonden met een mobiel netwerk of het Wi-Fi netwerk?
Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Groeten,
Martijn
op 01-11-2023 01:11 PM
Hallo Martijn, Ik heb meerdere malen gemeld aan de support wat het probleem was. Ook heb ik een video gedeeld welke ik had opgenomen via de telefoon waarin het probleem zich voor doet. Deze heb ik plus een log in code voor de telefoon. Heb een tijdelijke google account aangemaakt. Zelfs een brief bij de telefoon gedaan met de problemen wat ik heb en waar de video van het gesprek staat. ook heb ik gisteren 2 video's gestuurd naar de Samsung WhattsApp. Met het probleem. Zelf durf ik niet meer de telefoon tegebruiken tijdens mijn meetings. Ik gebruik nu mijn oude Flip3 waarmee ik geen probleem ondervind. Mijn telefoon wordt vandaag weer opgehaald, maar alles is nu weer naar factory defaults... dus waarschijnlijk geen log file. Maar het is wel steeds een gedoe om steeds alles over tezetten van de ene naar de andere telefoon...
op 01-11-2023 01:12 PM
op 01-11-2023 05:00 PM