Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Reparatie toestel. Referentie: iRMADRVF18220238

(Onderwerp aangemaakt op: 18-10-2023 07:33 PM)
543 Weergaven
Bossaah
Explorer
Opties
Beste Samsung moderator,

Zou u voor mij de status van mijn reparatie willen nagaan bij Dynafix? Het referentienummer is als onderwerp gebruikt. Via de officiële route van Dynafix wordt helaas geen gehoor gegeven. 

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Patrick
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Bossaah
Explorer
Opties
Goedemorgen Rohit, zojuist gebeld met Samsung Service Center Benelux. Dank voor de tip.

Helaas kunnen ze me daar ook niet helpen. Ze zien dat er per 4 oktober een creditatie bij de fabrikant is aangevraagd en daar houdt het mee op. Advies is om over twee weken nogmaals te bellen, mocht er niks bekend zijn. De verwachting is dat er voor die tijd een terugkoppeling volgt. Ik hoop het.

Mocht iemand van de community mijn vragen kunnen beantwoorden, dan houd ik me van harte aanbevolen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Met een GRMS nummer kan je met de verkoper kijken naar een alternatieve oplossing, dit kan dan ook een ander type toestel zijn. Het toestel wordt door ons gecrediteerd naar je verkoper.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Bossaah
Explorer
Opties
Beste Rohit,

Dank voor de link, hiermee kan ik de status zien. Helaas geeft dit me echter een vervolgvraag. Zie bijgevoegd screenshot.

Heeft u enig idee wat de tijdspanne van reactie fabrikant is? Of waar ik eventueel meer informatie over het proces kan vinden bij een dergelijke situatie?Screenshot_20231019_110100_Chrome.jpg
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je hem direct opgestuurd naar Samsung of heb je dit via een winkel gedaan? Anders kan je het beste contact opnemen met de winkel.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Bossaah
Explorer
Opties
Goedemiddag Rohit, wederom bedankt voor je reactie. Ik heb het toestel via internet aangemeld. Niet via een winkel. Toestel is opgehaald door Dynalogic. Blijft het advies dat ik het best contact met een Samsung filiaal kan opnemen? Ik neem aan dat je dan een Samsung service center bedoelt?

Kan ik er dan vanuit gaan dat niemand binnen de community mij dan kan aangeven wat de reactietijd is van Samsung bij een verzoek tot creditatie door een reparateur? En dat er geen voorwaarden (inzichtelijk) zijn bij een dergelijke situatie?
0 Likes
Oplossing
Bossaah
Explorer
Opties
Goedemorgen Rohit, zojuist gebeld met Samsung Service Center Benelux. Dank voor de tip.

Helaas kunnen ze me daar ook niet helpen. Ze zien dat er per 4 oktober een creditatie bij de fabrikant is aangevraagd en daar houdt het mee op. Advies is om over twee weken nogmaals te bellen, mocht er niks bekend zijn. De verwachting is dat er voor die tijd een terugkoppeling volgt. Ik hoop het.

Mocht iemand van de community mijn vragen kunnen beantwoorden, dan houd ik me van harte aanbevolen.
MartijnK
MegaStar
Opties

Omdat jouw telefoon niet meer hersteld kan worden zal deze worden gecrediteerd. Je krijgt met ongeveer 5-10 werkdagen hier een bericht over via de e-mail. Houd je e-mail dan ook goed in de gaten 😇

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

Bossaah
Explorer
Opties
Beste Samsung Moderator,

Even geleden, op d.d. 18-10-2023 heb ik hier mijn eerste post gedaan. Deze had betrekking op de statusaanvraag van reparatie van mijn defecte Samsung toestel. Het scharnier ging nog maar voor 170 graden open. 

Daar deze vraag (deels) is opgelost - waarvoor dank -, wil ik dezelfde kwestie graag een vervolg geven in een nieuw topic. 

Inleiding:
Het eind September ingeleverde toestel zou worden gerepareerd door Dynafix - partner van Samsung en Vodafone (mijn provider) -. Er waren onderdelen nodig. Deze werden besteld. Daarna zien de betrokkenen het schijnbaar toch anders. Er wordt namelijk een creditatie aangevraagd op d.d. 04-10-2023 bij de fabrikant. Zie bijgevoegd screenshot onderaan deze post.

Sindsdien het enige gegeven advies van de betrokken partijen "wachten". Vijf dagen, tien dagen, twee dagen, drie dagen. Inmiddels wacht ik bijna een maand.

Mijn vraag:
Kunt u mij inmiddels meer informatie geven over de (status van) creditatieaanvraag die op voorgenoemde datum bij u is gedaan?

Vervolg:
Wanneer u wederom enkel kunt aangeven dat ik langer dien te wachten, dan is dit helaas niet anders. Ik moet dan wel zeggen dat ik het een kwalijke zaak vindt dat een van de grootste techbedrijven van de wereld verzaakt in het op de hoogte stellen van de klant bij een dergelijk simpel proces van reparatie/creditatie. Zou ik u in dat geval mogen vragen om mij de voorwaarden van dit proces in te laten zien? Mits beschikbaar uiteraard. 

Alvast dank voor het meedenken en -kijken. 

image

0 Likes
Bossaah
Explorer
Opties
Ha Martijn,

Kan jij nog eens naar mijn nieuwe post kijken? Ik wacht inmiddels bijna een maand en Samsung en Vodafone wijzen nu helaas naar elkaar.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Bossaah, goedemorgen.

Heb je wel al bericht gehad met een GRMS nummer? Met een GRMS nummer kan je met de verkoper kijken naar een alternatieve oplossing. Wanneer je verkoper hier niet helemaal goed uitkomt, kan deze ook contact opnemen met onze afdeling dealer support voor de ondersteuning hierbij.

Groeten,

Martijn