Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Galaxy Z Fold | Z Flip
Praat mee over de Samsung Galaxy Z Fold of Z Flip! Deel vragen en ervaringen in de officiele Samsung community - het forum voor alle Samsung producten.
Sinds vandaag valt de telefoon uit op moment dat ik hem dichtklap. Zodra de telefoon open blijft werkt het toestel gewoon. Opnieuw opstarten na... Bekijk bericht
kan iemand mij helpen
ik heb een Galaxy z flip 5 en na de update naar UI6.1 de AI update kan ik geen separaat meldings geluid per app meer... Bekijk bericht
Hoi. Ik heb sinds kort de nieuwe update met Samsung
Galaxy AI. Ik ben sowieso dankbaar dat Samsung overwogen heeft dit naar andere high-end... Bekijk bericht
Kan de de update geen sites meer openen in Google / Chrome
Pagina wordtvgeladen maar kom niet door de cookies heen springt iedere keer terug.... Bekijk bericht
İk heb met inruil Fold5 besteld ik heb die inruil prodecten al gestuurd maar mijn fold 5 is geblockeerd! İk kan mijn fold 5 niet gebruiken ik will... Bekijk bericht
Ik heb sinds vandaag problemen met mijn wifi instelling, die gaat of niet aan of kan geen netwerken vinden, bij bluetooth gaat die gewoon niet aan.... Bekijk bericht
In augustus 2023 de flip 5 aangeschaft met abbo bij odido. Na 3 maanden kraakte de telefoon, ik hiermee naar de winkel, ja mw we kunnen de telefoon... Bekijk bericht
mijn z flip 3 gaat ineens uit als ik hem dichtklap en hij gaat na 3x proberen en resetten nu helemaal niet meer aan ? wat kan ik doen of moet ik... Bekijk bericht
Z Flip 5. Vandaag update maart uitgevoerd. Nu ben ik het menu kwijt wat ik via de zijkant activeer. Ik weet niet hoe dat menu heet, snelmenu is het... Bekijk bericht
Ik kan mijn Fold 5 die ik verkregen heb bij mijn verlenging via Belsimple.nl niet registreren, ik krijg de volgende melding.
Aanvullende diensten... Bekijk bericht
Ik heb zelf een galaxy fold 4 nog nooit gevallen netjes in een beschermhoes. Na 11 maanden begind het scherm te scheuren precies op het... Bekijk bericht
Eind december heb ik mijn flip4 via Dynlogic opgestuurd omdat de telefoon uit viel. Deze was snel gerepareerd en 3 januari kreeg ik hen terug.
... Bekijk bericht
Ik heb 2 weken geleden mijn Z Flip 5 en buds2 pro retour gestuurd en tot heden geen status update gehad. 4 keer contact opgenomen via whatsapp en... Bekijk bericht
Mijn protectiescherm van mijn telefoon, Samsung Flip 4, laat los in het midden van de telefoon. Ik had een afspraak voor vervanging van dit... Bekijk bericht
Goedemorgen, enig tijd nu als ik mijn telefoon oplaadt geeft hij aan dat de temperatuur te koud is en vanzelf oplaadt als de telefoon weer warm is.... Bekijk bericht
Ik heb gelezen dat er voor de flip 5 in dit jaar een update komt zodat je ook AI kunt gebruiken, klopt dit?
En als ik nu net een nieuwe flip... Bekijk bericht