Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Android 14 update lukt maar niet

(Onderwerp aangemaakt op: 24-01-2025 01:21 PM)
404 Weergaven
Members_qSG8Xww
Apprentice
Opties

Hi 

Ik heb van mijn provider een nieuw toestel gekregen maar het lukt me maar niet om android 14 erop te krijgen. Op me oude flip5 lukte dat wel. Kunnen jullie mij vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_qSG8Xww,

Het is niet meer dan logisch dat je de nieuwste Android OS erop wilt hebben. Had je al onze Samsung Shop kunnen bezoeken? Zo nee, kan je dan proberen jouw Flip5 met Smart Switch te updaten via de pc/Mac? Zie hiervoor de onderstaande link voor instructies.

https://bit.ly/3mUcIQa

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
ItalianoIndo87
Pioneer
Opties
Welk toestel heb je dan nu nieuw in aanschaf dan?
Members_qSG8Xww
Apprentice
Opties

Screenshot_20250125_140300_Settings.jpg

0 Likes
ItalianoIndo87
Pioneer
Opties
Volgens de website van samsung krijgt jou toestel de flip 5 tot september 2028 updates. Ik heb je hier een screenshot gestuurt dat je dus nog verlopig je updates dus krijgt. Ik denk dat samsung het nog moet laten uit rollen naar 14, op zich is het wel vreemd dat jou toestel dan nog op 13 draaid. Ik maak zelf al een jaar gebruik van Android 14. Maar kan zijn dat jou toestel misschien door samsung nog niet uitgerold is. Je kan in preciepe naar de Samsung winkel gaan om het eventueel daar te vragen of ze het kunnen doen via hen speciale systeem. Maar in de meeste gevallen moet de telefoon zelf de update vinden tijdens het handmatig controleren naar updates. Ik wacht zelf ook nog op Android 15. Die had ik al afgelopen december moeten ontvangen. Maar door verschillende vertragingen in het bouw proces van Android 15 volgens Android social kanalen. Zijn veel toestellen van samsung die dus al wachten op de nieuwe versie. Het kan waarschijnlijk zo gaan gebeuren bij jou telefoon, dat je dan eerst 14 er op ge instaleerd krijgt en paar dagen later 15. Ik heb zelf dit ook eens ervaren toen ik voor het eerst bij samsung serie 6 of 7 zat. Toen kwam het ook tegelijkertijd dubbele Android software update uit gerold. Dus ik denk dat het met het uitrol verkeer te maken heeft. Mocht het zo zijn dat je helemaal niks krijgt, dan kun je het beste naar een van de winkels van samsung gaan in: Amsterdam,Denhaag( westfield the mall) of Utrecht of Rotterdam hier zijn de Samsung winkels. Ik hoop hiermee je een beetje geholpen te hebben.👍🏽1737811790196.jpg
Members_qSG8Xww
Apprentice
Opties

Ik zal langs de samsungshop gaan om te kijken wat ze voor mij kunnen betekenen 

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_qSG8Xww,

Het is niet meer dan logisch dat je de nieuwste Android OS erop wilt hebben. Had je al onze Samsung Shop kunnen bezoeken? Zo nee, kan je dan proberen jouw Flip5 met Smart Switch te updaten via de pc/Mac? Zie hiervoor de onderstaande link voor instructies.

https://bit.ly/3mUcIQa

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes