Bijzonder slechte service:
1. Fold 5 binnenscherm gaat onderin kappot. Valt binnen garantie termijn. Ik ga langs de store en wordt mij verteld dat het binnen garantie valt en dat ik over 3 dagen terug kan komen als de onderdelen binnen zijn.
2. Ik kom 3 dagen later terug. Andere medewerker bekijkt mijn telefoon, overlegt met manager en ze vertellen mij: "in de hoek zien we een kras, dus hij is een keer gevallen en dat is je eigen schuld". Mijn telefoon is minstens de afgelopen 6 maanden niet gevallen. Ik moet het nu zelf betalen, 575 euro. En "Oja het onderdeel is helemaal niet besteld dus moet toch weer besteld worden, kom maar over 3 dagen terug.
3. Wederom terug, reparatie afgehandeld. 575 euro betaald. Reparatie van 1.5 uur wordt 3 uur. 2 uur na vertrek uit de store en bij thuiskomst begint buitenscherm te haperen, lijnen verschijnen en uiteindelijk regeert het niet meer op touch en vervolgens gaat het helemaal op zwart.
4. Volgende dag (dag na reparatie) terug: men bekijkt nog even of het misschien niet mijn schuld is. Wat een lef, maar goed "zou kunnen". Valt dit keer wel onder garantie. We gaan het scherm bestellen. Kom volgende week woensdag terug.
5. Dinsdag wordt via mail mijn afspraak geannuleerd. Ik kan niemand erover bereiken. Er is geen telefoonnummer en samsung klantenservice kan niks doen.
6. Vandaag langsgeweest: "o raar dat afspraak is geannuleerd, we hebben het buitenscherm, mag ik je telefoon?". 2 min later "nou het zou ook een kabel of moederbord kunnen zijn, en die onderdelen hebben we niet. We moeten hem uit elkaar halen en dat kan paar dagen duren". Dat kon blijkbaar op de dag dat het buitenscherm kappot ging niet even gecheckt worden?
En nu ga ik maandag langs en als het een kabeltje of moederbord is dan moet de telefoon ingenomen worden. Ben ik het paar dagen kwijt. En men wilt niet voor de zekerheid het alvast bestellen, want "dan zouden we de onderdelen die we niet gebruiken moeten terugsturen". Ojeej wat veel werk zeg, na 6 keer en 2 weken later en 575 euro minder is dat teveel gevraagd????
ABSURD. waarlijk nooit zo een slecht service meegemaakt. Na 15 jaar geen samsung meer.