Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Screenprotector z flip 3

(Onderwerp aangemaakt op: 08-12-2021 09:04 AM)
5598 Weergaven
Members_cvAEh7B
First Poster
Opties

Hoi, 

Is er net als bij de flip 1 de mogelijkheid om de (standaard meegeleverde) screenprotector op de z flip 3 te laten vervangen? Zo ja, wat zijn daar de kosten van? Zo nee is er de mogelijkheid om bij Samsung een screenprotector voor deze screenprotector aan te schaffen? 

met vriendelijke groet, 

bram

0 Likes
26 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Bram,

ik heb het even voor je nagevraagd zodra ik daar meer info over heb laat ik het je weten!

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_cvAEh7B, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Binnen de fabrieksgarantie kunnen we eenmalig en kosteloos een nieuwe screen protector plaatsen. Via onze website kan je je telefoon aanmelden voor een reparatie. Het is wel belangrijk dat jouw telefoon verder geen andere defecten heeft. Dit gaat via onze ophaalservice en wordt gezien als "normale reparatie", hierbij zijn alle voorwaarden zoals gebruikersschade gewoon van toepassing. Dit betekend dat wanneer we de folie gaan vervangen, er mogelijk kosten bij komen kijken van een ander beschadigd onderdeel.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
badbert
Pathfinder
Opties

Is er al een manier om gewoon met de telefoon naar de winkel te gaan en deze te laten vervangen?
Mijne komt los en heeft een barst (in de vouw).

Best jammer dat een dermate dure telefoon dit soort dingen heeft, maar ok.

Ik heb GEEN andere telefoon en voel er weinig voor om hiervoor mijn telefoon een tijd kwijt te zijn, maar belangrijker nog: Samsung wil dat je hem een factory reset geeft voor je hem opstuurt??!?! En dat ben ik echt niet van plan gezien hetgeen er allemaal op staat en de tijd die ik daardoor weer kwijt ben om alles weer te krijgen zoals het was..... 
Ze hoeven de telefoon niet aan te zetten, die is beveiligd met pin, vingerafdruk EN gezichtsherkenning...  

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @badbert, goedemiddag.

Wanneer je het één en ander ervaart met jouw Galaxy Flip/Fold zal deze opgehaald dienen te worden. Je kan hiermee (nog) niet terecht bij één van onze service punten, zij hebben helaas niet de expertise voor deze toestellen.

Kijk hier voor meer informatie: Samsung Reparatie: Smartphone, Tablet, TV | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_685hLgL
First Poster
Opties

Ik heb al meerdere keren contact gehad met Samsung en krijg telkens een ander antwoord. Nu als laatst gekozen voor de Whatsapp functie en is ook om te janken, tevens op mijn laatste vraag nog geen antwoord gehad.

0 Likes
badbert
Pathfinder
Opties

Ik kreeg alleen maar de opmerking dat ik mijn telefoon op MOEST sturen, bij een service point deden ze deze vervanging niet.
Voor je hem opstuurt moet hij factory reset krijgen.....

Ik heb lang gewacht, maar heb uiteindelijk gewoon gekozen om de protector zelf te vervangen.

Super easy klusje met deze:
https://www.amazon.co.uk/dp/B09LV43G8M/ref=pe_27063361_485629781_TE_item

Was zo gebeurd, zit er nu 1 week, ben benieuwd. Volgens vele youtube tests is dit een super vervanger voor de originele.

Mijn screen protector kwam helemaal los over de hele breedte, ook net boven en onder de vouw.
Exact IN de vouw was hij zelfs gebroken in het midden..... 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het klopt inderdaad dat het plaatsen en vervangen van een screenprotector alleen via onze ophaalservice gaat. Uiteraard zijn wij ook aan het kijken naar de mogelijkheden om dit aan te beiden bij onze servicepunten.

Via onze ophaalservice kan je de Z Flip3 aanmelden voor een herstelling, in het service centrum wordt je telefoon onderzocht en aan de hand daarvan wordt bepaald of dit binnen of buiten de garantievoorwaarden valt. Via onze website kan je je telefoon aanmelden voor een reparatie. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

0 Likes
Eram62
First Poster
Opties
@MartijnK Community Manager

Goedenavond,

Ik heb mijn Z3 fold vorig jaar gekocht en vrij snel is de screen protector in de vouw gaan los zitten, waardoor het voor mij nu lastig is om mijn berichten en dergelijke te lezen.
Is er nu wel een bedrijf waar ik heen kan gaan die mij een nieuwe protector kan plaatsen terwijl ik erop wacht?

Groet, Marian
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Eram62, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is natuurlijk niet erg handig. Via onze website kan je een afspraak maken voor een serviceverzoek en hierbij heb je ook de mogelijkheid om bezoek aan één van onze service punten in te plannen. 

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2CKz9mr

Groeten,

Martijn

0 Likes