Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Screenprotector z flip 3

(Onderwerp aangemaakt op: 06-12-2021 01:44 PM)
7944 Weergaven
Members_cvAEh7B
First Poster
Opties

Hoi, 

Is er net als bij de flip 1 de mogelijkheid om de (standaard meegeleverde) screenprotector op de z flip 3 te laten vervangen? Zo ja, wat zijn daar de kosten van? Zo nee is er de mogelijkheid om bij Samsung een screenprotector voor deze screenprotector aan te schaffen? 

met vriendelijke groet, 

bram

0 Likes
Spring naar oplossing
26 Antwoorden
Anitaanita
Apprentice
Opties
Goedenavond ik.weet niet of ik hier zo kan reageren. Ik heb ook een flip 3 vervang om de 3 en een halve maand de screenprotecter bij de Samsung winkel. Wat mij irriteert is één iedere keer net buiten de garantie plus mijn telefoon zit in een origineel hoesje ík baal verschrikkelijk. Zaterdag wéér een nieuwe screen protector
0 Likes
badbert
Pathfinder
Opties
Mijn protector is toch veel langer meegegaan hoor....
0 Likes
Anitaanita
Apprentice
Opties
Gelukkig . De mijne niet en om.eerlijk te zijn ik zal hier nooit meer voor kiezen. Ik wist niet dat het zo veel zou gebeuren.
0 Likes
badbert
Pathfinder
Opties
Ik heb bijna een jaar gedaan met de 1e protector.
Dus vond het wel meevallen!
0 Likes
Anitaanita
Apprentice
Opties
Daarom zeg ik gelukkig dat het bij jou niet zo is. Ik kan de zaterdag weer voor een nieuwe 9 augustus is de vorige geplaatst ik ben er klaar mee. Steeds weer bij de vouw
0 Likes
AnjaKr
First Poster
Opties
Goedemiddag,
de originele folie van het scherm is afgepeld, ik wil deze graag vervangen, wordt dit gedaan door een Samsung-service, onder garantie?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @AnjaKr ,

Bedankt voor jouw bericht. Kan je een foto hiervan sturen naar mij? Dan hebben we er een beter beeld bij om te kunnen kijken of deze wel of niet binnen garantie valt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes