Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Oplader Flip 5 los.

(Onderwerp aangemaakt op: maandag)
54 Weergaven
RowDeFlipper
Navigator
Opties

Hi allemaal,

Wellicht een vraag die snel beantwoord kan worden. Mijn oplaad snoer van de Flip 5 laat telkens los in de usb c van de telefoon. Meerdere soertjes geprobeerd maar hij lijkt hem niet goed tewillen vast houden. Heb de zijde van de telefoon ook al vuil vrij gemaakt, zover het me gelukt is.

Iemand een idee wat het nog meer kan zijn?

Dank,
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat lijkt inderdaad op een probleem met de poort. Hoe ik dit zou testen is met zo'n kabel:

https://www.gsmpunt.nl/kabels/originele-samsung-usb-c-naar-usb-c-kabel-18-meter-100w-5a-zwart?utm_ca...

Dat is een hele stevige, de beste kabel van Samsung. Als deze ook los zit dan is de poort defect, anders lag het aan de kabels. Als deze los zit toestel aanmelden voor reparatie, in beide gevallen heb je een goede kabel erbij👍
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Wat voor kabels gebruik je?

Al een orginele Samsung gebruikt?
RowDeFlipper
Navigator
Opties
Daar begon het mee.... dus nu in huis een niet orginele. In de auto is het nog een orginele samsung kabel. Bij het minste of geringste vallen beide kabels uit de usb c poort.
0 Likes
SvenLudwig
Student
Opties
Misschien is de ladingpoort een beetje kapot
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat lijkt inderdaad op een probleem met de poort. Hoe ik dit zou testen is met zo'n kabel:

https://www.gsmpunt.nl/kabels/originele-samsung-usb-c-naar-usb-c-kabel-18-meter-100w-5a-zwart?utm_ca...

Dat is een hele stevige, de beste kabel van Samsung. Als deze ook los zit dan is de poort defect, anders lag het aan de kabels. Als deze los zit toestel aanmelden voor reparatie, in beide gevallen heb je een goede kabel erbij👍