Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Scherm voor 2e keer kapot - flip4

(Onderwerp aangemaakt op: 12-11-2023 01:25 PM)
1504 Weergaven
ditismarlies
First Poster
Opties

Voor de 2e keer in een jaar is het scherm van mijn Flip-4 zwart bij de vouw, zonder aanwijsbare reden. De eerste keer viel dit onder de garantie. Deze keer weet ik nog niet, maar de kans is klein aangezien er een klein deukje aan de buitenkant van de vouw is te zien. Uitgaande van de reacties binnen dit forum zal Samsung het waarschijnlijk gooien op valschade, maar wie weet valt het mee.

Duidelijk is dat het scherm van de 'vouwtelefoons' dus niet zo degelijk zijn. Ik twijfel om dit nog te laten maken als dit voor mijn eigen rekening komt. Hebben jullie hier andere ervaringen mee, of een aanrader voor een andere Samsung met goede camera?

Ik hoor het graag!

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@ditismarlies 

Hi Marlies, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer het scherm van jouw telefoon het niet meer goed doet. Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie op jouw telefoon. Om na te gaan of dit onder garantie hersteld kan worden, kan je via onze website jouw telefoon aanmelden voor een reparatie. Je kan dan kiezen voor de ophaalservice of een bezoek aan één van onze service punten, in het service centrum wordt jouw telefoon dan verder onderzocht. 

Kijk hier voor meer informatie:
• Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Ophaalservice: https://bit.ly/3eckAdW

Hopelijk kan je dan ook weer snel gebruik maken en genieten van jouw Flip!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @ditismarlies, goedemorgen.

Dankjewel voor je berichtje. Het bestellen en leveren van de benodigde onderdelen heeft helaas wat langer geduurd. Wel kan ik zien dat de onderdelen deze week zijn binnengekomen en er vandaag een engineer de reparatie heeft hervat. Zodra jouw toestel gereed is, wordt deze ook zo snel mogelijk teruggebracht.

Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging!

Groeten,

Martijn

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@ditismarlies 

Hi Marlies, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer het scherm van jouw telefoon het niet meer goed doet. Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie op jouw telefoon. Om na te gaan of dit onder garantie hersteld kan worden, kan je via onze website jouw telefoon aanmelden voor een reparatie. Je kan dan kiezen voor de ophaalservice of een bezoek aan één van onze service punten, in het service centrum wordt jouw telefoon dan verder onderzocht. 

Kijk hier voor meer informatie:
• Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Ophaalservice: https://bit.ly/3eckAdW

Hopelijk kan je dan ook weer snel gebruik maken en genieten van jouw Flip!

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_NvWSvXz
First Poster
Opties

Vandaag liet het scherm van mijn 15 maanden ook in 1 keer los bij de vouw. Er zit nu een zwart stuk in het midden en het bovenste gedeelte van het scherm werkt niet meer. Direct mee naar een service center gegaan en daar is het voorgelegd aan de service afdeling. Deze hebben geconstateerd dat het geen garantie is omdat er gebruikersschade aan de buiten kant zit. Dus je gebruikt een altijd een Samsung hoesje en door stof en vuil ontstaan er krassen en dat noemen we gebruikersschade. Dat het scherm bij de vouw loslaat is dan daar aan te wijden en is het dus geen garantie. 

Dus ik deel je mening dat de 'vouwtelefoons' zeker niet degelijk zijn en dat de service van Samsung hiervoor nog minder is. Repareren is trouwens € 400,-. Mijn twijfel over een Flip heb ik niet want dat gaat het zeker niet meer worden. En naar 20 jaar gebruik van Samsung toestellen wordt het ook maar de vraag of ik überhaupt nog een Samsung ga nemen. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_NvWSvXz, goedemiddag.

Het is natuurlijk niet fijn wanneer de telefoon het niet meer goed doet. In het servicecentrum wordt het toestel onderzocht om te bepalen of dit ook onder garantie hersteld kan worden. Heb je van hen ook foto's gehad aangaande de schade die ze hebben geconstateerd. De bevindingen van onze monteurs zijn leidend voor ons.

Uiteraard zouden we het erg jammer vinden als je ons gaat verlaten!

Groeten,

Martijn

0 Likes
ditismarlies
First Poster
Opties

Hoi Martijn,

Mijn Flip4 is op 13 november opgehaald en naar Samsung vertrokken.

Op 16 november moest ik 1 dag wachten op onderdelen. Daarna is er geen update meer geweest.

Ik heb via het contactformulier al proberen om een reden te achterhalen hiervoor, maar kreeg geen reactie.

Bij de vorige reparatie (ook scherm, zelfde telefoon) was mijn toestel binnen een week netjes terug.

Waar ben ik nu eigenlijk op aan het wachten? Ik hoop dat je me kunt helpen.

Groetjes,

Marlies

Ordernr 145651002

0 Likes
ditismarlies
First Poster
Opties

Ohja, het reparatienummer is iRMADRSA18256976

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @ditismarlies, goedemorgen.

Dankjewel voor je berichtje. Het bestellen en leveren van de benodigde onderdelen heeft helaas wat langer geduurd. Wel kan ik zien dat de onderdelen deze week zijn binnengekomen en er vandaag een engineer de reparatie heeft hervat. Zodra jouw toestel gereed is, wordt deze ook zo snel mogelijk teruggebracht.

Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging!

Groeten,

Martijn

0 Likes