op 05-11-2024 09:33 PM
Ik heb een toestel naar Samsung repair gestuurd en nu krijg ik een mail van Dynafix Dat er val of druk schade is geconstateerd. Vorig jaar toen ik het toestel net 2 dagen had is hij inderdaad gevallen en daardoor is een hoekje beschadigd. Ik heb daarna meer dan een jaar het toestel prima gebruikt. Ik heb al heel lang Samsung toestellen en was zeer tevreden maar dit vind ik niets anders dan pure oplichting. Ze gijzelen nu mijn telefoon en ik moet een bedrag betalen om hem terug te krijgen. Zij beweren dat de batterijj en het scherm kapot is wat dus niet waar is. Want hij valt uit als ik hem dichtklap maar open functioneert hij prima. Het scherm heeft dan ook geen probleem en ook de batterij niet. Ik snap dit gewoon niet en had eigelijk van Samsung wel iets beters verwacht. Als ik niet betaal word het toestel vernietigd. Dit is een toestel van 800 euro!! dit kan toch niet. De reparatie die nu word aangeboden is duurder dan het toestel zelf.
Ik heb dynafix ook om opheldering gevraagd.
Ik was in de veronderstelling dat Samsung dit zelf zou oppakken Als ik dit van te voren had geweten dan had ik het nooit opgestuurd maar was ik meteen naar Samsung zelf gegaan.
Nogmaals nu word mijn toestel vast gehouden ik vind dit echt buiten alle perken.
Ik zou graag een reactie willen van Samsung hierin. Ik kan me niet voorstellen dat Samsung op deze manier met zijn klanten om wil gaan.
op 08-11-2024 09:24 AM
op 08-11-2024 12:04 PM
Ik heb net met Samsung gesproken en helaas gaan ze niets voor me doen omdat dit zo is opgelegd vanuit Korea. Ze erkenden dat ze enorm veel klachten krijgen over dit en over Dynafix, wat ik begrijp, maar wat daar gebeurt is pure oplichting. Dit is erg teleurstellend, want ik vind de producten van Samsung erg goed en heb daar samen met mijn familie en mijn bedrijf veel geld aan besteed. Het is jammer dat Samsung 37 euro belangrijker vindt dan een trouwe klant. Dat is hun goed recht, maar deze klant zijn ze nu kwijt. Van een enthousiaste klant naar iemand die nooit meer iets zal kopen.
op 08-11-2024 03:27 PM
Hallo @emanon1972,
Bedankt voor jouw bericht en excuses voor de verlate reactie. Kan je mij e.v. voorzien van jouw reparatienummer. Ik kan het dan in het systeem het verder bekijken, waaronder de foto's die van jouw toestel zijn gemaakt.
Met groet,
Ajay