Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Fold2 klapt niet meer helemaal open/front camera kapot

(Onderwerp aangemaakt op: 08-06-2021 08:04 PM)
4516 Weergaven
inny01
Apprentice
Opties
Ineens klapt het toestel niet meer helemaal open.

Na contact met de klantenservice verwezen naar de reparatie aanvraag website (spoed)

Na 2 dagen proberen een afspraak in te plannen gestopt met het proberen; elke poging (op telefoon, computer met A en computer met B) een foutmelding: sorry er ging iets mis. het tijdstip is niet beschikbaar, probeer het opnieuw oid.

Na oeverloos heen en weer gewhat's app en screenshots en ongenoegen een telefoonummer gekregen; die persoon lukte het ook niet (reproductie)!!!, het uiteindelijke antwoord was dat hij een mail geen sturen naar een manager en hopelijk werkt het morgen (dus dag 3......)

GEEN TERUGKOPPELING mogelijk over de procedure.. wat dus een SLECHTE procedure is.

Wat een waardeloos systeem, wat een waardeloze behandeling, en een nog grotere teleurstelling met zo'n duur toestel

0 Likes
Spring naar oplossing
53 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Houd je ons op de hoogte? En wat je Nederlands aangaat, je bent hartstikke goed bezig! 💪

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Bigtate
Explorer
Opties

Update

Contact over mijn reparatie is niet gebeurt,contact via WhatsApp werkt niet ,geen response,zelfde op FB en Twitter.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Vanwege de drukte kan het soms wat langer duren voordat mijn collega's je gesprek oppakken. Om misverstanden te voorkomen wil ik je wel vragen om het gesprek via één kanaal te laten verlopen 😉

Wat is de reden dat ze je telefoon niet hebben gerepareerd? En wat is je reparatienummer? Dan zoek ik je gegevens erbij

Groeten,

Martijn

0 Likes
Bigtate
Explorer
Opties

Update ,fold vandag terug,nieuw scherm,Problem gefixt.

WhatsApp contact werkte ook naar dag 3 👍

Zo als gezegt afspraak maaken om toestell af te haalen geen problem.

Met de ontvangst mail krieg jij ein link war jij in stappen kunt volgen,waar het toestell is en wat worden vervangen 

Goede Service 

inny01
Apprentice
Opties
Goed dat het beter is gegaan als bij mij, uiteindelijk was ik tevreden over het resultaat, het gaat bij kritiek om de verbeter punten
Bigtate
Explorer
Opties

Vandag het fold weer laaten ophaalen😶😔

De glazen backplate was niet goed opgeplakt ,staat 2mm over, en jij kunt er met de nagel eronder gran.

GSM weer factory reset , weer 3-5 daagen missen.

Hoe tf kan zoiets door de qc gaan?

Communicatie via mail met dynafix is heel stroef🤬

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Bigtate

Wij doen ons uiterste best om iedereen zo goed en zo snel mogelijk te helpen en soms kan het iets langer duren voordat je een reactie krijgt op een berichtje. Hopelijk heb jij je telefoon ook weer snel terug!

Groeten,

Martijn

staffie
First Poster
Opties
Hoi ik had een fold 1 scherm ging niet helemaal meer open werd onder garantie gemaakt heeeel veel weken kwijt geweest want er waren geen onderdelen ik kreeg wel een fold 3 want mijn fold 1 konden ze niet maken dus al bij al netjes opgelost maar nu komt de maar nu is mijn fold 3 kapot en weer gaat het scherm niet helemaal open er zit nog garantie op en tot mijn verbazing krijg ik nu te horen dat dit niet onder de garantie valt want als je scherm niet helemaal open gaat is dat gebruikers schade schandalig vind ik dit en waarom eerst wel met de fold 1 en nu niet meer
0 Likes
inny01
Apprentice
Opties
Tja, als het te duur wordt valt het niet meer onder garantie... vreemde situatie; ik had laatst (wederom) een reparatie onder garantie maar de reparatie valt maar '1x' onder garantie!... huh?
Het gaat inmiddels wel om een Fold4
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

@staffie heb je het reparatienummer voor me dan laat ik het even nakijken waarom het niet onder de garantie valt.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes