Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Fold2 klapt niet meer helemaal open/front camera kapot

(Onderwerp aangemaakt op: 08-06-2021 08:04 PM)
4432 Weergaven
inny01
Apprentice
Opties
Ineens klapt het toestel niet meer helemaal open.

Na contact met de klantenservice verwezen naar de reparatie aanvraag website (spoed)

Na 2 dagen proberen een afspraak in te plannen gestopt met het proberen; elke poging (op telefoon, computer met A en computer met B) een foutmelding: sorry er ging iets mis. het tijdstip is niet beschikbaar, probeer het opnieuw oid.

Na oeverloos heen en weer gewhat's app en screenshots en ongenoegen een telefoonummer gekregen; die persoon lukte het ook niet (reproductie)!!!, het uiteindelijke antwoord was dat hij een mail geen sturen naar een manager en hopelijk werkt het morgen (dus dag 3......)

GEEN TERUGKOPPELING mogelijk over de procedure.. wat dus een SLECHTE procedure is.

Wat een waardeloos systeem, wat een waardeloze behandeling, en een nog grotere teleurstelling met zo'n duur toestel

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @inny01, goedemiddag.

Het is natuurlijk niet fijn om zo lang te wachten op de reparatie van je telefoon. Stuur mij anders een privébericht met je reparatienummer en je e-mailadres, dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
53 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hmm dat is niet mooi! Welke website gebruik je om de afspraak in te plannen? Ik heb dit probleem nog niet vaker gehoord. Probeer voordat je de site bezoekt even de cookies en site gegevens te wissen van de browser. En zoals overal een beller = sneller. Nummer staat bij de contact informatie. Heb je nu al een afspraak kunnen plannen? 

Hopelijk is die snel weer gemaakt! Ik heb hem zelf ook gelukkig klapt hij hier net zo goed open als een half jaar geleden! 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
inny01
Apprentice
Opties
Nou.. deze is 5mnd oud en klapt niet meer goed open. En je collega heeft het zelf getest (Brendan) en liep tegen hetzelfde aan. Wil je dat ik je alle screen shots stuur van de hele geschiedenis want dat kan. Screenshot_20210608-195536_WhatsApp_5174.jpg
0 Likes
inny01
Apprentice
Opties
Ik vind het volkomen waardeloos de hele procedure, man man man. Overigens je kan geen afspraak (spoed) telefonisch maken.
0 Likes
inny01
Apprentice
Opties
Ter aanvulling..lees het ff en kom niet met dezelfde antwoordenScreenshot_20210609-184948_WhatsApp.jpg
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @inny01,

Goed dat je het aangeeft. Ik ga er voor je achteraan en houd je op de hoogte.

Mocht je in de tussentijd nog wat horen, laat het dan even weten 👍

rsz-846676
0 Likes
inny01
Apprentice
Opties
Ik wacht het ad want ik ga het niet nog eens proberen, ik vrees met grote vrees dat het überhaupt niet meer voor het weekend is gefixt.dus ..ik kan mijn telefoon niet langer dan een dag missen, daar ik geen alternatief tot mijn beschikking heb. Mvg
0 Likes
inny01
Apprentice
Opties
Nog niks gehoord
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @inny01,

Betreft de Express Service:

Of je deze optie te zien krijgt is echter afhankelijk van eerdere selectie (Wanneer er op de vraag: Heeft je toestel een beschadiging met Ja of Weet ik niet wordt beantwoord) dan wordt er geen Express Service aangeboden ivm hoge waarschijnlijkheid voor OOW repair en additionele tijd benodigd voor Prijsopgave en reactie prijsopgave door klant, waardoor 24 uur niet haalbaar is.

Daarnaast kun je terecht bij ons servicepunt in Utrecht, zij kunnen ter plekke jouw Fold repareren.

Kom je er zo uit? 👍

rsz-846676
0 Likes
inny01
Apprentice
Opties
Dan moet ik dus speciaal naar Utrecht reizen?
0 Likes