Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Fold2 klapt niet meer helemaal open/front camera kapot

(Onderwerp aangemaakt op: 31-08-2021 01:41 PM)
2380 Weergaven
inny01
Apprentice
Opties
Ineens klapt het toestel niet meer helemaal open.

Na contact met de klantenservice verwezen naar de reparatie aanvraag website (spoed)

Na 2 dagen proberen een afspraak in te plannen gestopt met het proberen; elke poging (op telefoon, computer met A en computer met B) een foutmelding: sorry er ging iets mis. het tijdstip is niet beschikbaar, probeer het opnieuw oid.

Na oeverloos heen en weer gewhat's app en screenshots en ongenoegen een telefoonummer gekregen; die persoon lukte het ook niet (reproductie)!!!, het uiteindelijke antwoord was dat hij een mail geen sturen naar een manager en hopelijk werkt het morgen (dus dag 3......)

GEEN TERUGKOPPELING mogelijk over de procedure.. wat dus een SLECHTE procedure is.

Wat een waardeloos systeem, wat een waardeloze behandeling, en een nog grotere teleurstelling met zo'n duur toestel

0 Likes
53 Antwoorden
inny01
Apprentice
Opties
Dat zijn dus 5 hele werkdagen en geen enkele info.
0 Likes
inny01
Apprentice
Opties
8 dagen sinds ter reparatie aangeboden. Geen enkele info over hoe en wat.. ik ga hier elke dag nu iets over posten.
0 Likes
inny01
Apprentice
Opties
Dag 9 zonder mijn fold2 en geen enkele info. Ik denk dat ik Kassa eens aan ga schrijven en het hoofdkantoor van Samsung over de service.
0 Likes
inny01
Apprentice
Opties
Dag 10 zonder enkele info.
0 Likes
inny01
Apprentice
Opties
Update; nadat ik zelf maar eens ben gaan bellen blijkt dat het toestel gereed is maar de email naar een niet bestaand adres is verstuurd.. fijn dat mijn toestel klaar is maar geeft ook aan dat het systeem volstrekt waardeloos werkt:

-er moet een melding zijn bij een undelivarable mail.
-als er geen reactie komt is dat niet een reden om zelf eens te checken gezien de geschiedenis van deze reparatie?

Anyhoe, dit draadje kan dicht
0 Likes
inny01
Apprentice
Opties
Dan nog dit: scherm is wel netjes gerepareerd. Dat dan wel.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @inny01, goedemiddag.

Het is natuurlijk niet fijn om zo lang te wachten op de reparatie van je telefoon. Stuur mij anders een privébericht met je reparatienummer en je e-mailadres, dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Bigtate
Explorer
Opties

Ik hou mijn haart vast zelfde problem,fold 2 gaat niet meer heelemal open, een goede service ervaaring zou leuk zijn denk ik . 

Gelukkig heeft het voor U gewerkt 🙌

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Bigtate, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk niet handig als je de Fold niet helemaal meer kan opklappen. Via onze website kan je het toestel ook aanmelden voor een reparatie. Je kan dan kiezen voor de ophaalservice of een bezoek aan één van onze service punten, in het service centrum wordt jouw telefoon dan verder onderzocht. 
Kijk hier voor meer informatie:

• Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr

• Ophaalservice: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Bigtate
Explorer
Opties

Ik heb hetzelfde problem,scherm gaat steeds minder open😔

Via mijn samsung account een afspraak met de reperatiedienst gemaakt,toestell wo4d vandag all afgehaald.

My dutch is work in progress sorry

Werkte allemal goed binnen 3 daagen wordt als reparatietijd aangegeven.

Zou leuk zin als ik hier its positives toe kan voegen 🤓

Regards