Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Fold2 klapt niet meer helemaal open/front camera kapot

(Onderwerp aangemaakt op: 08-06-2021 08:04 PM)
4507 Weergaven
inny01
Apprentice
Opties
Ineens klapt het toestel niet meer helemaal open.

Na contact met de klantenservice verwezen naar de reparatie aanvraag website (spoed)

Na 2 dagen proberen een afspraak in te plannen gestopt met het proberen; elke poging (op telefoon, computer met A en computer met B) een foutmelding: sorry er ging iets mis. het tijdstip is niet beschikbaar, probeer het opnieuw oid.

Na oeverloos heen en weer gewhat's app en screenshots en ongenoegen een telefoonummer gekregen; die persoon lukte het ook niet (reproductie)!!!, het uiteindelijke antwoord was dat hij een mail geen sturen naar een manager en hopelijk werkt het morgen (dus dag 3......)

GEEN TERUGKOPPELING mogelijk over de procedure.. wat dus een SLECHTE procedure is.

Wat een waardeloos systeem, wat een waardeloze behandeling, en een nog grotere teleurstelling met zo'n duur toestel

0 Likes
Spring naar oplossing
53 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Klopt inderdaad. Of je kunt gebruik maken van de Ophaalservice, maar dan ben je jouw toestel waarschijnlijk wel langer kwijt dan 24 uur.

Er zit helaas niets anders op.

rsz-846676
0 Likes
inny01
Apprentice
Opties
Dus zonder afspraak en kan erop wachten??
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je dient wel een afspraak te maken, dat doe je via de volgende link: https://bit.ly/3y8Lz1R

Voor 16:00u ingeleverd, dezelfde dag nog gerepareerd;

rsz-846676
0 Likes
inny01
Apprentice
Opties
Ik heb mijn toestel weggebracht. Gaat waarschijnlijk weken duren
0 Likes
inny01
Apprentice
Opties
Ik heb een leentoestel met een barst in het scherm meegekregen. Wat een geweldige service heeft Samsung. Toestel na 6 maanden stuk, een kapot toestel tijdelijk ter vervanging. Plus een retour Utrecht den Bosch en 3 uur tijd en waarschijnlijk nog een keer naar Utrecht
0 Likes
inny01
Apprentice
Opties
Overigens verscheen er vorige week een bobbel in het scherm en in het samsung service center liep het hele scherm vol maar zwart.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen @inny01,

Het lijkt je niet helemaal mee te zitten. Wij gaan er niet vanuit dat het weken gaat duren voordat jouw toestel weer is hersteld, we zijn hierin overigens wel afhankelijk van de voorraad voor bepaalde onderdelen.

Hopelijk kun je binnenkort weer genieten van je eigen telefoon! Zodra je telefoon weer is hersteld krijg je hier ook bericht van.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
inny01
Apprentice
Opties
Hallo Martijn, dank voor je antwoord. Het zit inderdaad niet mee en krijg van diverse bronnen binnen mijn netwerk door dat het ernstig is gesteld met het leveren van onderdelen, wat dat betreft wacht ik af. Neemt niet weg dat ik de service ronduit slecht vind; in het bericht van je collega Bruce staat duidelijk "voor 16u ingeleverd is dezelfde dag klaar", niets over "mits leverbaar"..dan een budget telefoon met een barst in het scherm als leentoestel (voelt als; ik lever een Mercedes in ter reparatie en als leenauto krijg ik een Fiat panda met een half lekke band mee). Ik heb het duurste telefoontoestel van Samsung aangeschaft specifiek voor mijn werk welke al snel kapot is gegaan, ik moet maar afwachten tot ik een mailtje krijg dat ik hem weer kan ophalen (betekend reistijd, kosten en tijd). Ik noem dat geen service.
0 Likes
inny01
Apprentice
Opties
Morgen is het 1 week geledendat ik mijn fold2 heb ingeleverd.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt, ook wij hadden dit liever anders gezien. Echter vanwege de wat lastige omstandigheden zijn de leveringen met de onderdelen wat vertraagd, normaliter klopt het namelijk ook wat mijn collega heeft aangegeven. 

Onze excuses voor de vertraging en het ongemak.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes