Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Fold2 klapt niet meer helemaal open/front camera kapot

(Onderwerp aangemaakt op: 08-06-2021 08:04 PM)
4524 Weergaven
inny01
Apprentice
Opties
Ineens klapt het toestel niet meer helemaal open.

Na contact met de klantenservice verwezen naar de reparatie aanvraag website (spoed)

Na 2 dagen proberen een afspraak in te plannen gestopt met het proberen; elke poging (op telefoon, computer met A en computer met B) een foutmelding: sorry er ging iets mis. het tijdstip is niet beschikbaar, probeer het opnieuw oid.

Na oeverloos heen en weer gewhat's app en screenshots en ongenoegen een telefoonummer gekregen; die persoon lukte het ook niet (reproductie)!!!, het uiteindelijke antwoord was dat hij een mail geen sturen naar een manager en hopelijk werkt het morgen (dus dag 3......)

GEEN TERUGKOPPELING mogelijk over de procedure.. wat dus een SLECHTE procedure is.

Wat een waardeloos systeem, wat een waardeloze behandeling, en een nog grotere teleurstelling met zo'n duur toestel

0 Likes
Spring naar oplossing
53 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @inny01,

Volgens de screenshot dat je deelde stond er al een aanmelding open.  Is het aanmelden ondertussen gelukt om een afspraak te maken? 

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
inny01
Apprentice
Opties
Dat snap ik ook... via de telefonische klantenservice ze van de fout op de hoogte gebracht eerder al maar de foutmelding bestaat nog steeds.

Dan; omdat via de site ik geen afspraak kan maken via de telefoon een nieuwe gemaakt waarbij BEKEND WAS dat de front camera kapot is... gisteren wederom een retour den bosch-Utrecht voor JAN MET DE KORTE ACHTERNAAM .. in het SERVICE CENTER UTRECHT geweest waar ik weer moest uitleggen dat de front camera het niet meer doet (de andere medewerker die vorige week er was zat in dezelfde ruimte(!) en WEER HETZELFDE VERHAAL DAT ER PAS EEN ONDERDEEL WORDT BESTELD ALS DE TOESTEL WORDT INGENOMEN.
Dat heb ik (uiteraard) gemeld bij het maken van de afspraak.

HET HEEFT DUS GEEN NUT OM AFSPRAAK NA AFSPRAAK TE MAKEN ALS ER PAS GEREPAREERD GAAT WORDEN ALS JE TELEFOON WORDT INGENOMEN.

IK BEN ZO KLAAR MET DIT VERHAAL!!, IK HEB EEN TELEFOON VAN 2000 EURO MET EEN WAARDELOZE SERVICE.

Telefoon wordt opgehaald en ik ben hem 3-5 dagen kwijt.

Ik KOOP NOOIT MEER EEN SAMSUNG TELEFOON als.deze.afgeschreven is.

Je hoeft niet meer te reageren want een reactie van samsung op deze post HEEFT NIETS GEHOLPEN.

ZOEK HET.UIT MET JE PRODUCT EN SERVICE.
0 Likes
inny01
Apprentice
Opties
Mij andere post in een nieuw draadje is verwijderd??
0 Likes
inny01
Apprentice
Opties
Update;

Toestel terug na 7 dagen (5 werkdagen). In deze periode gebeld door Samsung service center dat onderdeel binnen was gekomen...huh?, dat kon toch niet??, anyway; ook niet teruggebeld nadat ik de vraag heb gesteld dat ik een klacht wil indienen. Kortom zooitje.

Wel zo fair; toestel is volledig gerepareerd, presteert weer als vanouds, beter misschien wel. Was wel 2 uur bezig met backups terug zetten maar ach.
0 Likes