Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Fold2 klapt niet meer helemaal open/front camera kapot

(Onderwerp aangemaakt op: 08-06-2021 08:04 PM)
4523 Weergaven
inny01
Apprentice
Opties
Ineens klapt het toestel niet meer helemaal open.

Na contact met de klantenservice verwezen naar de reparatie aanvraag website (spoed)

Na 2 dagen proberen een afspraak in te plannen gestopt met het proberen; elke poging (op telefoon, computer met A en computer met B) een foutmelding: sorry er ging iets mis. het tijdstip is niet beschikbaar, probeer het opnieuw oid.

Na oeverloos heen en weer gewhat's app en screenshots en ongenoegen een telefoonummer gekregen; die persoon lukte het ook niet (reproductie)!!!, het uiteindelijke antwoord was dat hij een mail geen sturen naar een manager en hopelijk werkt het morgen (dus dag 3......)

GEEN TERUGKOPPELING mogelijk over de procedure.. wat dus een SLECHTE procedure is.

Wat een waardeloos systeem, wat een waardeloze behandeling, en een nog grotere teleurstelling met zo'n duur toestel

0 Likes
Spring naar oplossing
53 Antwoorden
inny01
Apprentice
Opties
Nou, nu is de front camera kapot, weer bij het service center Utrecht geweest (online afspraak maken ging niet, storing Samsung website, via telefoonnummer afspraak gemaakt) ONDERDEEL NIET OP VOORRAAD.
Alsof Den Bosch Utrecht retour gratis is??, ik kan/moet dus zaterdag terugkomen (ik werk ook, alsof ik altijd maar tijd heb). Klacht ingediend; kan een 30% cadeaubon ontvangen; dan moet ik dus nog meer geld uitgeven om korting te krijgen op een product wat ik niet nodig heb (ik heb nl ook een horloge en buds) en dat vergoed dus niet de tijd en 4x treinen naar Utrecht (retour 2x bedoel ik dan he). Man man man; Samsung leert EN verbeterd z'n service niet; ze hadden ook even kunnen checken bij het plannen of een front camera überhaupt op voorraad is... dit draadje is al 3000+ keer bekeken. Ik hoop dat 't overkomt.
0 Likes
inny01
Apprentice
Opties
Na een hoop gedoe

Nu is de front camera kapot, weer bij het service center Utrecht geweest (online afspraak maken ging niet, storing Samsung website, via telefoonnummer afspraak gemaakt) ONDERDEEL NIET OP VOORRAAD. 
Alsof Den Bosch Utrecht retour gratis is??, ik kan/moet dus zaterdag terugkomen (ik werk ook, alsof ik altijd maar tijd heb). Klacht ingediend; kan een 30% cadeaubon ontvangen; dan moet ik dus nog meer geld uitgeven om korting te krijgen op een product wat ik niet nodig heb (ik heb nl ook een horloge en buds) en dat vergoed dus niet de tijd en 4x treinen naar Utrecht (retour 2x bedoel ik dan he). Man man man; Samsung leert EN verbeterd z'n service niet; ze hadden ook even kunnen checken bij het plannen of een front camera überhaupt op voorraad is... dit draadje is al 3000+ keer bekeken. Ik hoop dat 't overkomt.

Het laatste gaat over eerder ingediende klachten..
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kan hem ook gewoon opsturen en dan hoef je niet eens je huis uit. Verbeteren kan altijd maar ze bieden niet voor niks meerdere opties aan. En als je niet zonder telefoon kan dat kan ik ook begrijpen maar dat is niet de ander zijn schuld. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
inny01
Apprentice
Opties
Zeker; opsturen kost in eerste instantie (ook) geld; je moet betalen anders komen ze niet en je bent het toestel ipc langer kwijt (en dat is een issue voor mij). Ik heb geen probleem om naar een service center te gaan maar zoals je kan lezen in de geschiedenis gaat er bijzonder vaak wat mis (reparatie aanmelden, gisteren was er ook een storing op de Samsung website (ik kreeg bv de melding dat er al een reparatie in het systeem stond, kon niet verder, telefonisch is er een afspraak gemaakt). De vorige keer kreeg ik wel een leentoestel; nu niet meer, ik ging daar dus wel van uit. Overigens is een Fold het duurste toestel in de lijn, ik mag daar ook wat voor verwachten lijkt mij.
0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Goeiemorgen @inny01 ,

Ik kan mij voorstellen dat je niet op een defecte Samsung Galaxy Z Fold2 zit te wachten. Mocht het voor jou beter uitkomen, dan kan je jouw telefoon ook via de Ophaalservice: https://bit.ly/484u6c3 ter reparatie aanbieden. Wij halen de telefoon dan bij jou thuis op, zullen 'm voor je nakijken en laten het je precies weten wat ermee aan de hand is. Je zal hiervoor dus niet naar onze winkel hoeven te gaan.

Groeten,

Alice

rsz-846676
0 Likes
inny01
Apprentice
Opties
Zie mijn antwoord, inmiddels zit ik al lang op een Fold3 maar ik twijfel of ik voor de 4 (of 5) ga.
0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Ik kan mij voorstellen dat je niet op deze situatie zit te wachten. Als je in het vervolg toch liever voor een niet-vouwbare telefoon gaat, dan is dat natuurlijk ook helemaal prima. 

Groeten,

Alice

rsz-846676
0 Likes
inny01
Apprentice
Opties
Hallo, u (ik blijf netjes) heeft het niet begrepen; het gaat er niet om of het een vouw-toestel blijft ja of nee, het is nog maar de vraag of ik mijn volgende toestel aanschaf bij uw werkgever...Samsung dus. Ik heb overigens sinds gisteren niets meer gehoord van het service center; het onderdeel zou besteld worden. Ik ga ervan uit dat het toestel zaterdag kan worden gerepareerd.
0 Likes
inny01
Apprentice
Opties
Ik kan wederom (zucht) geen afspraak maken; ik heb dit eerder al gemeld deze week, het is nl een fout.. ik ga wel weer bellen.. man man man Samsung!!1710523345620.jpg
0 Likes
inny01
Apprentice
Opties
Kan wederom geen afspraak maken. De melding is een fout.1710523606600.jpg
0 Likes