Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Dynafix , wacht op onderdelen

(Onderwerp aangemaakt op: 16-01-2022 07:46 PM)
706 Weergaven
Rosie92
Explorer
Opties
Mijn galaxy z flip 3 ligt op dit moment bij Dynafix .
Gisteren op 15 januari startdatum wacht op onderdelen en eind datum ook 15 januari. 
Is dit normaal ? 
Wat zijn de gebruikelijke wachttijden ? 
Als ik op internet ga zoeken naar dynafix houd ik me hart vast .
Er zijn maar weinig mensen met goede ervaringen ...
Mijn " schade " werd dan ook als val schade wegzet en viel dus niet binnen de garantie . Terwijl er optisch geen schade was aan het toestel .
Verschillende keren contact gehad met iemand op de Samsung whatssapp maar hier werd verteld dat het oordeel van monteur leidend is .
Ik zal hieronder foto's plaatsen van het toestel voordat het werd opgestuurd .

image

image

image

image

0 Likes
24 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Wat is het reparatienummer?

Als er een onderdeel even niet op voorraad is dan staat er inderdaad wachten op onderdelen. Meestal duurt dit niet al te lang. Je krijgt vanzelf bericht als de reparatie klaar is.

Als je op internet gaat zoeken vind je inderdaad meer slechte reviews dan goede. Dit komt omdat de meeste mensen geen reden hebben om een review achter te laten. Alleen de mensen die klachten hebben schrijven reviews over het algemeen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Rosie92
Explorer
Opties
iRMADRSA17425055

Daar kunt u inderdaad gelijk in hebben .
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Rosie92, goedenavond.

Bedankt voor je berichtje en de foto's. Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat ze gisteren zijn begonnen aan de reparatie van jouw telefoon. De beschadiging die ze hebben geconstateerd zit in het midden van het scherm.

Zodra jouw telefoon klaar is sturen we deze ook zo snel mogelijk naar je terug.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Rosie92
Explorer
Opties
Bedabkt voor je reactie ! Dat klopt inderdaad precies in het vouw gedeelte . Alleen aan de buitenkant was niks te voelen en of te zien vandaar dat ik mijn twijfel heb dat het door valschade is ontstaan . Zoals u ziet ziet het toestel er aan de buitenkant helemaal inorde uit .
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik vermoed dat ze bij het servicecentrum nog niet de optie hebben om dit op deze manier op de prijsopgave te zetten, val- en stootschade is gelijk aan een fysieke of cosmetische beschadiging. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat dit wat vreemd staat, de buitenkant ziet er immers perfect uit.

Ps wat een gave combinatie trouwens.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Rosie92
Explorer
Opties
Bedankt dan hoop ik dat het toestel deze week bezorgd kan worden ... Fijne avond nog !
Rosie92
Explorer
Opties
Tot op heden nog steeds geen bericht ontvangen van dynafix is dit gebruikelijk dat het wat langer duurt ? Kan niet voorstellen dat een telefoon repareren 4 dagen duurt ...
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Rozie92, goedemiddag.

Ik heb je privé bericht ook ontvangen en hier ook een berichtje op teruggestuurd. 

Groeten, 

Martijn

Rosie92
Explorer
Opties
Tot op heden , nog steeds niks gehoord . Is dit gebruikelijk? Dynafix reageert niet op mailtjes en of directe berichten op sociale media .
0 Likes