Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Z Fold 3 screen protector binnen scherm

(Onderwerp aangemaakt op: 29-09-2022 05:05 PM)
5186 Weergaven
Speedy001
Apprentice
Opties

Beste bij mijn Fold 3 is  na enkele maanden de screen protector van het grote scherm  losgekomen aan de scharnieren(gekend probleem). Opgestuurd en ja onder garantie vervangen wat super was. Nu enkele dagen terug in gebruik 5 om juist te zijn en de nieuwe protector is nu reeds losgekomen tot het midden van het scherm. Wat staat er mij te doen ? Terug opsturen ben ik mijn toestel terug min 14 dagen kwijt en maken ze hem ook nog volledig leeg wat ik tot op heden nog steeds  niet begrijp, is precies een sport voor de service dienst. Mijn vraag is mag je deze screen protector zelf vervangen zonder dat de garantie hierdoor vervalt?

0 Likes
122 Antwoorden
Members_jnvGFLV
First Poster
Opties

Ik kreeg dit ook te horen. Ook ik snap niet dat dit in 2022 normale praktijk is. Belachelijk natuurlijk. Je moet dan ook alles weer terugzetten en instellen. Ik heb het alleen ook met mijn Fold 3. Daar laat de folie los in de bovenkant van de vouw. Kon volgens de medewerker in Amsterdam (!) komen doordat er druk op 1 of meerdere punten van de randen was geweest. Hij zij nog net niet dat ik hem had laten vallen (geen beschadiging te zien). Mijn reactie is dat ik als hij zou aanhouden de telefoon in tweeën zou breken zodat ik onder Samsung Care direct een hele nieuwe zou krijgen. Nu wachten totdat ze op voorraad zijn en telefoon voor telefoon inleveren. Wat een ballentent. Mijn laatste Samsungs... 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wat jammer om te lezen dat je het zo ervaart. Juist om er voor te zorgen dat jouw gegevens goed afgeschermd zijn is het belangrijk om je telefoon kaal in te leveren, wel kan je eenvoudig een back-up maken en deze vervolgens ook weer terugzetten.

Hopelijk kan ook jij weer snel gebruik maken van je Fold.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Elwin
First Poster
Opties

Je mag toch hopen dat Samsung mensen in dienst neemt die je kan vertrouwen, i.p.v. "verwijder naar alles dan weten we het tenminste zeker".

Razer probeert bijvoorbeeld data te behouden en vraagt of je een andere account wil aanmaken zodat hun kunnen testen. Maar goed zal er maar aan moeten geloven want Samsung biedt geen alternatief.

Eenvoudig een backup is ook relatief trouwens...

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Uiteraard hebben wij het volste vertrouwen in onze werknemers 😁💙 Wanneer je een back-up hebt gemaakt kan je deze ook op een ander toestel terugzetten zodat je dan ook alle gegevens en informatie tot je beschikking hebt. 

Ook wanneer blijkt dat het toestel misschien niet meer te repareren is kan je de back-up ook weer op je nieuwe telefoon terug zetten.

Uiteraard zitten wij ook niet stil en zullen je feedback dan ook meenemen om te kijken of wij hier iets mee kunnen doen!

Groeten,

Martijn

0 Likes
c-tje
First Poster
Opties
Ja hoor ook ik heb een barst in het vouwdeur. Ik heb de telefoon nu net 6 mnd 😔
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @c-tje, goedemiddag.

Je kan het toestel dan aanmelden voor de ophaalservice. In het servicecentrum wordt je telefoon onderzocht en na het onderzoek krijg je ook bericht of dit wel of niet binnen de garantievoorwaarden valt.

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

0 Likes
BryanLau
Apprentice
Opties
Waarom doet NL zo moeilijk, het is maar een screen protector film, verder niets... In Duitsland vervangen ze het zelfs bij Saturn, waar ze die screen protector film ook verkopen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dit is altijd ter beoordeling van een monteur in één van onze servicecentra en wanneer het binnen de garantievoorwaarden valt zullen wij ook niet moeilijk doen! 

Groeten,

Martijn

0 Likes
BryanLau
Apprentice
Opties
Je bent hem wel minimaal 3 dagen kwijt, als het binnen de garantie valt.
0 Likes
dopey1985
Journeyman
Opties
Goedemiddag,
Sinds 1 mei 2022 ben ik de trotse eigenaar van de Samsung Zflip 3.
Nu bijna 5 maanden later beginnen er luchtbelletjes onder de Bescherm folie te komen. 
Volgens Samsung krijg je maar 3 maanden garantie op deze folie. Belachelijk!!! Je mag de folie namelijk niet verwijderen en/of zelf vervangen. 
Maar wat nu?? Wat zijn de kosten voor het vervangen hiervan? 
Ik hoor graag jullie ervaring met dit probleem. 
Gr remco