Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy fold 3

(Onderwerp aangemaakt op: 16-03-2023 12:47 PM)
343 Weergaven
capkin01
Student
Opties
Beste Samsung,

14 februari mijn toestel ter reparatie aangeboden. 16 Februari status swap gekregen, meerderemalen contact met samsung gehad en er werd mij verteld dat ik 15 werkdagen moest wachten, tot 7 maart. 

Zo gezecht zo gedaan, mij werd weer verteld om te wachten en dat er een ticket is gestuurd naar de juiste afdeling... 4 dagen later weer terug gebeld naar samsung wanneer ik een voorstel kan verwachten? Mij werd verteld om geduld te hebben.. 13 maart kreeg ik een mail.. binnen 2 dage wordt er contact met u opgenomen met een voorstel... en je raad het ... 16 maart nog niks gehoord.. weer gebeld met samsung mij werd gewoon verteld dat het druk en ik nog een week mag wachten.... ja dit kan ik iet accepteren. Naar die week natuurlijk weer een week wachten?? Zoveel onduidelijkheid, afspraken die niet naar worden gekomen. 

IRMADRSA 17868223

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @capkin01, goedemiddag.

Ik heb van mijn collega's van de omruilafdeling een terugkoppeling gehad. Omdat wij geen vergelijkbaar model beschikbaar hebben wordt jouw telefoon via de verkoper gecrediteerd.

Via de e-mail krijg je hier bericht over, in deze e-mail staat ook een GRMS nummer. Met dit nummer kan je in gesprek gaan met de verkoper om te kijken naar een alternatieve oplossing.

Heb je hier ook bericht van gehad?

Kijk ook in je SPAM-box, wellicht is deze aan je aandacht ontsnapt.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @capkin01, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk niet fijn dat het langer duurt dan verwacht en kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en dit doorgezet naar de betreffende afdeling met het verzoek dit zo snel mogelijk op te pakken en je hier over te berichten.

Mijn excuses voor de vertraging en het ongemak!

Groeten,

Martijn

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @capkin01, goedemiddag.

Ik heb van mijn collega's van de omruilafdeling een terugkoppeling gehad. Omdat wij geen vergelijkbaar model beschikbaar hebben wordt jouw telefoon via de verkoper gecrediteerd.

Via de e-mail krijg je hier bericht over, in deze e-mail staat ook een GRMS nummer. Met dit nummer kan je in gesprek gaan met de verkoper om te kijken naar een alternatieve oplossing.

Heb je hier ook bericht van gehad?

Kijk ook in je SPAM-box, wellicht is deze aan je aandacht ontsnapt.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
capkin01
Student
Opties
hi @martijn,

Ik heb uiteindelijk een brief ontvangen per post... met een creditnummer. Omdat communicatie binnen Samsung niet goed is krijg je veel frustraties. Waarom moet ik constant overal achteraan gaan als de andere partij niet aan zijn afspraken kan houden? Bijvoorbeeld Als je een SWAP status krijgt dat je 15 werkdagen moet wacht voordat je een voorstel krijgt dat is lang maar je weet wel waar je aan toe bent. Maar als je dan ziet dat 15 werkdagen niet rendabel is dat je dan je klant belt met excuses, het is momenteel druk ik verwacht binnen X dagen een voorstel. Nee hier moest ikzelf achteraan gaan.

Enigste wat je klantenservice dan zecht na die afgesproken 15 werkdagen, meneer heb nog even geduld. Ik heb geduld, maar ik wil weten waar ik aan toe ben...

Ik dacht ook dat Samsung mij die voorstel zou doen... wat blijkt, mijn leverancier waar ik mijn telefoon heb gekocht gaat mij een voorstel doen?

Dus ik heb van 16 februari tot en met 16 maart moeten wachten op een creditnummer?

Communicatie met de leverancier is op dit moment duidelijker en beter.

Nu weer wachten op een voorstel, hopelijk binnen 2 werkdagen.

Groeten,

capkin