op 16-03-2023 12:47 PM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 17-03-2023 02:10 PM
Hi @capkin01, goedemiddag.
Ik heb van mijn collega's van de omruilafdeling een terugkoppeling gehad. Omdat wij geen vergelijkbaar model beschikbaar hebben wordt jouw telefoon via de verkoper gecrediteerd.
Via de e-mail krijg je hier bericht over, in deze e-mail staat ook een GRMS nummer. Met dit nummer kan je in gesprek gaan met de verkoper om te kijken naar een alternatieve oplossing.
Heb je hier ook bericht van gehad?
Kijk ook in je SPAM-box, wellicht is deze aan je aandacht ontsnapt.
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 17-03-2023 10:50 AM
Hi @capkin01, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk niet fijn dat het langer duurt dan verwacht en kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en dit doorgezet naar de betreffende afdeling met het verzoek dit zo snel mogelijk op te pakken en je hier over te berichten.
Mijn excuses voor de vertraging en het ongemak!
Groeten,
Martijn
op 17-03-2023 02:10 PM
Hi @capkin01, goedemiddag.
Ik heb van mijn collega's van de omruilafdeling een terugkoppeling gehad. Omdat wij geen vergelijkbaar model beschikbaar hebben wordt jouw telefoon via de verkoper gecrediteerd.
Via de e-mail krijg je hier bericht over, in deze e-mail staat ook een GRMS nummer. Met dit nummer kan je in gesprek gaan met de verkoper om te kijken naar een alternatieve oplossing.
Heb je hier ook bericht van gehad?
Kijk ook in je SPAM-box, wellicht is deze aan je aandacht ontsnapt.
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 17-03-2023 11:28 PM
Krijg snel deskundige hulp, met toegewijde ondersteuning precies wanneer je het het meest nodig hebt
Ontdek meer