Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Spam sms blokkeren "zonder nummer:

(Onderwerp aangemaakt op: 28-09-2024 05:48 PM)
758 Weergaven
demdemmy
Pioneer
Opties
Hallo,

Ik krijg al weken spam sms berichten die niet te blokkeren zijn. Wanneer ik op blokkeren klik dan staat er een ongeldige nummer. Chatten en vragen stellen aan samsung helpt totaal niet krijg standaard antwoorden terug. Of de oplossing die jiet werkt.
Hoop dat iemand mij kan verlossen
0 Likes
7 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @demdemmy,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Zoals ik het begrijp gaat het om een anonieme nummer of kan je het nummer wel zien? Wanneer je het nummer wel kan zien, kan je proberen het eerst toe te voegen als een contact en daarna het blokkeren. Laat weten of het zo wel lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
demdemmy
Pioneer
Opties
Nee er staat alleen naam. 100 keer geprobeerd te blokkeren. Maar krijg de melding geen geldige nummer
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie demdemmy,

Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Stuur hier eens een screenshot van. Ook van dat je het niet kan blokkeren.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
demdemmy
Pioneer
Opties
Hier een screenshot, kan geen schermopname sturen1727539024900.jpg
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Deze spam berichten worden via de computer aangemaakt en hebben geen telefoonnummer. Dus nummer blokkeren zal ook niet werken. Samsung kan hier ook niet bij helpen. Het enige wat je kan doen is van nummer wisselen of een third party berichten app downloaden waar je berichten zonder telefoonnummer kan blokkeren.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
demdemmy
Pioneer
Opties
Ja dacht ik al weet je een goeie app? Bedankt
0 Likes