Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Pdb backup fail melding

(Onderwerp aangemaakt op: 24-09-2024 09:06 PM)
235 Weergaven
struikrovertjuh
Student
Opties

Wat betekent die fout melding nu?
Pdb backup fail. Setup wizard finish
Heb hetzelfe probleem met mijn s24plus nog geen maand in bezit

0 Likes
5 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @struikrovertjuh,

Bedankt voor jouw bericht. Het kan gaan om Packet Data Protocol, waarmee het apparaat gegevens kan verzenden via het internetprotocol. Krijg je deze melding tijdens het opladen, na het herstarten van jouw toestellen en na het resetten van jouw netwerkverbindingen? Is verder alles up-to-date?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
struikrovertjuh
Student
Opties
Alles up to date ....krijg hem bij het opstarten om cache te wissen via volume omhoog en bixby knop
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie struikrovertjuh,

Je kan dan het beste via onze Samsung Members-app een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
timmy109
First Poster
Opties

Reboot menu werkt niet op mijn s24 ultra. Ik krijg de melding: back up fail setup wizard finish.

Mvg. Tim

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @timmy109,

Bedankt voor jouw melding hierover. Wat je ook kan proberen is om jouw S24 Ultra helemaal leeg te laten lopen en tijdens het opladen het weer te proberen. Kan je ons laten weten of het dan zo wel lukt?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes