Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Aanvraaglink om gegevens aan te passen promotie GalaxyS24 werkt niet (Watch5 Pro)

(Onderwerp aangemaakt op: 05-10-2024 04:00 PM)
157 Weergaven
Rowtje25
First Poster
Opties

De gevraagde gegevens ingevuld voor de promotie: Ontvang nu tijdelijk de Galaxy Watch5 Pro LTE bij aankoop van een Galaxy S24 Series

Van Samsung een mail ontvangen dat de foto met serie- of IMEI-nummer (IMEI 1) niet duidelijk leesbaar is en of ik via een link de juiste gegevens toe wil sturen. Echter werkt deze link niet. Geprobeerd om via whatsapp en messenger contact op te nemen met Samsung om dit probleem op te lossen, maar via beide wegen stopt het contact zonder oplossing. HELP!

0 Likes
5 Antwoorden
Members_kehOHKm
First Poster
Opties

Ik heb precies hetzelfde probleem…..klantenservice helpt echt niet….standaard antwoorden….

0 Likes
Members_kehOHKm
First Poster
Opties

Heb meerdere opties probeert ….werk niet op Samsung mobiel, Samsung tablet ( 6maanden oud) en niet op iPad pro

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Het is nu weekend helaas, maar het is doorgegeven. Waarschijnlijk werkt het ergens maandag weer💪
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Rowtje25
First Poster
Opties
Nou voorlopig werkt er nog steeds niets en krijg je geen contact met de klantenservice..
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Rowtje25, is het nog gelukt om de nodige gegevens toe te voegen? De link is twee weken geldig dus zou nog moeten werken voor je. Mijn excuses voor het ongemak trouwens, en goed dat je hier even hebt aangeklopt. Succes! 

Groeten, 

Joey

0 Likes