26-11-2023 09:46 AM - bewerkt 26-11-2023 10:37 AM
Hallo
Sinds de update heb ik grote problemen met de wifi.
Apps kunnen niet laden, o.a. HLN, Collect&Go, het Weer m.a.w. diegene die verbinding nodig hebben blijven haperen of blijven laden en geven dan de foutmelding dat er geen internet beschikbaar is. Ik krijg geen nieuwe feed meer in Facebook, automatische synchronisaties lopen niet.
Ik heb de cache van de apps al gedeletet, maar dit is geen oplossing, is er een oplossing voor dit probleem?
Met de vorige versie had ik hier geen enkel probleem mee.
Opgelost! Ga naar oplossing.
26-11-2023 10:53 AM - bewerkt 26-11-2023 10:54 AM
Goedemorgen @Selau ,
Probeer dit eens:
https://www.hardreset.info/devices/samsung/samsung-galaxy-s23-ultra/wipe-cache/
Mocht dit nou niet werken dan zou ik even handmatig een backup maken zonder Smartswitch en dan een fabrieksherstel doen. Dat laatste zal wel werken.
op 26-11-2023 12:52 PM
Beste Patrick
Als ik wifi uitzet en 4G gebruik heb ik dit probleem niet, dus dit lijkt mij niet te liggen aan een cache probleem. Ik heb de eerste optie geprobeerd, maar geen succes. De telefoon naar fabrieksinstellingen zetten en dan manueel alles terug moeten instellen en installeren is toch nogal drastisch en mijn mobiele data is nu op door alles manueel via 4G te synchroniseren. Dus dan kan het zijn dat ik deze helemaal niet meer kan gebruiken als alles weg is en er terug dezelfde software komt op te staan.
op 26-11-2023 01:31 PM
op 26-11-2023 02:19 PM
Ok, geprobeerd, helaas geen succes
nog steeds hetzelfde probleem
op 26-11-2023 02:24 PM
Ik heb hierdoor ook mijn galaxy watch moeten resetten en opnieuw instellen om deze opnieuw te linken aan de smartphone
Met de wifi aan op de smartphone kan ik niet connecteren naar mijn google account, als ik terug via 4G ga lukt het wel. Het ligt dus zeker aan de wifi verbinding. Komt er binnenkort nog een nieuwe update?
op 27-11-2023 12:14 PM
Ik heb met precies hetzelfde probleem te maken met m'n S22 Ultra na de update is de wifi niet meer te gebruiken.
Oplossing Samsung?
op 29-11-2023 09:06 AM
Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen 😇
op 29-11-2023 03:09 PM
Dag Martijn
Ik heb het probleem pas sinds de update, dus ik hoop dat er snel een nieuwe update komt, want mij smartphone is gewoon waardeloos voor de moment.
Het foutrapport is ingediend.
op 30-11-2023 10:19 AM