Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung S23 Probleem na update One ui 6

(Onderwerp aangemaakt op: 26-11-2023 09:46 AM)
2626 Weergaven
Selau
Explorer
Opties

Hallo

Sinds de update heb ik grote problemen met de wifi.

Apps kunnen niet laden, o.a. HLN, Collect&Go, het Weer m.a.w. diegene die verbinding nodig hebben blijven haperen of blijven laden en geven dan de foutmelding dat er geen internet beschikbaar is. Ik krijg geen nieuwe feed meer in Facebook, automatische synchronisaties lopen niet.

Ik heb de cache van de apps al gedeletet, maar dit is geen oplossing, is er een oplossing voor dit probleem?

Met de vorige versie had ik hier geen enkel probleem mee.

0 Likes
Spring naar oplossing
29 Antwoorden
Madman80
First Poster
Opties
Ligt niet aan de router. Maar echt aan de laatste update. Iets met optimalisatie update.
0 Likes
Selau
Explorer
Opties

ik heb de netwerkinstellingen al gereset en ook de router al herstart

het ligt echt aan jullie updates die gestuurd zijn

0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Goeiemiddag @Selau ,

Je geeft hierboven aan dat jouw man en zoon dezelfde problemen ervaren met de connectie. Het ligt dus waarschijnlijk niet aan jouw telefoon, maar aan de router zelf. In dat geval kan je het beste eventjes contact opnemen met jouw internet provider. Zij kijken dan graag samen met jou naar wat de eventuele oplossing hiervoor kan zijn. Mochten wij van onze kant meer te weten komen over eventuele problemen met onze eigen software, dan laten wij het je zeker weten.

Groeten,

Alice

rsz-846676
0 Likes
Andreetjhu
First Poster
Opties
Hier hetzelfde geen wifi meer na de laatste update Samsung S23+.
Het ligt niet aan de wifi, omdat mijn laptop gewoon kan verbinden met de wifi.
Ook netwerk gereset zonder resultaat.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Andreetjhu ,

Bedankt voor jouw bericht. Vind S23 toestel wel het netwerk?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Selau
Explorer
Opties

Mijn man is al 25j systeembeheerder, wij hebben thuis ontzettend veel zaken die werken met onze wifi, allemaal zonder problemen. De miserie met de smartphones is gestart na jullie update en optimalisatie! Ik kan zonder probleem connecteren op de wifi met mijn telefoon, maar de apps die wifi nodig hebben blijven hangen en geven time out of doen gewoon niets...

0 Likes
Marja123
Explorer
Opties
Dit is echt waardeloos hoop snel op een nieuwe update zodat alles weer werkt
0 Likes
EsmeraldaMP
Student
Opties
Hier hetzelfde probleem na de laatste update. Alles werkt, behalve mijn Samsung S23 Ultra. Verliest constant connectie met wifi en apps zijn ontzettend traag.
0 Likes
Members_nyog4lM
First Poster
Opties

Beste Sahri,

Werkt deze oplossing echt voor dit probleem?

mvg Ton

0 Likes
NiCKS-PIZZA
First Poster
Opties
Ik heb het opgelost. Volle reset van s23 ultra en verkocht en nu een Google Pixel zakelijk nog nooit probleem mee gehad. Was er nu een keer klaar mee....