Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wifi schakelt uit

(Onderwerp aangemaakt op: 09-09-2022 10:29 AM)
5213 Weergaven
Jacqueline1990
Apprentice
Opties
Hoi allen! 

Sinds deze week schakelt mijn S22 de wifi met grote regelmaat uit. Het ligt niet aan de wifi zelf. De telefoon zet de wifi gewoon uit. Zijn mensen hier bekend mee en vooral; hoe kan ik dit stopzetten? 
Bedankt! 

Spring naar oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties

Heb je toevallig de functie "Wi-fi automatisch inschakelen" of "Overschakelen naar mobiele gegevens" aan staan?

Ga naar Instellingen - Verbindingen - Wi-Fi dan rechtsbovenin tikken op 3 puntjes
Tik op Geavanceerd. Daar staan de opties "Wi-Fi automatisch inschakelen" en "Overschakelen naar mobiele gegevens"

Als deze aan staan, even uitzetten en kijken of het dan wel werkt.

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Zou je dit met een ander wifi netwerk / hotspot kunnen testen? Gebeurd het dan ook?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Jacqueline1990
Apprentice
Opties
Die functies stonden aan, maar daar straks uitgezet en nog gaat de wifi vanzelf weer uit 😞 Dankjewel voor het meedenken!
0 Likes
JosienS
Voyager
Opties
Kijk eens bij historie wifi instellingen. Ik had een app die de wifi aan en uit zette. Maar ik weet niet meer welke app dat was. Bixby routines dacht ik.
0 Likes
Jacqueline1990
Apprentice
Opties
Super bedankt voor het meedenken. Helaas staat er helemaal geen apps.

Mag ik hier dan uit concluderen dat het niet aan een app ligt (ook omdat hij dit met veilig opstarten niet laat zien) en dat het dan in Android/besturingsprogramma ligt of iets?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Jacqueline1990, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Zo te lezen heb je al een hoop geprobeerd om dit te verhelpen, helaas niet met het gewenste resultaat. De volgende stap zal dan ook een reparatie worden. Je kan dan kiezen voor de ophaalservice of een bezoek aan één van onze service punten, in het service centrum wordt jouw telefoon dan verder onderzocht. 
Kijk hier voor meer informatie:

• Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr

• Ophaalservice: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Jacquelineboumans
First Poster
Opties

Ik heb precies hetzelfde probleem, doet die ook nu uit het niets. 

Is er een oplossing gevonden/gekomen? 

0 Likes
Jacqueline1990
Apprentice
Opties
Nee helaas niet. Zit het misschien in onze naam? :')
0 Likes
Jacquelineboumans
First Poster
Opties

Ik dacht echt dat dit een Samsung probleem was, en niet dat ik er zo weinig over kon vinden dus idd een Jacqueline probleem hahaha. 

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes