op 03-01-2025 12:40 PM
Ik wil graag mijn ervaring delen, in de hoop dat Samsung dit leest en actie onderneemt.
Ik had een afspraak gemaakt bij het Samsung Service Centre in Amsterdam voor de reparatie van de laadpoort van mijn toestel (referentie: SO: 4282403657). Tijdens de intake werd mij verteld dat het benodigde onderdeel op voorraad was en dat de reparatie uitgevoerd kon worden. Mijn toestel werd ingenomen, en ik ging ervan uit dat alles geregeld was.
Toen ik twee uur later terugkwam, kreeg ik echter te horen dat de reparatie niet was uitgevoerd omdat het onderdeel tóch niet beschikbaar bleek te zijn. Er was totaal geen communicatie hierover, waardoor ik voor niets heen en weer moest reizen en veel tijd heb verloren.
Wat ik ook vreemd vond, is dat het niet mogelijk was om direct een nieuwe afspraak in te plannen of te bevestigen dat het onderdeel besteld zou worden. In plaats daarvan moest ik de huidige afspraak annuleren en zelf opnieuw online een afspraak maken. Dit geeft mij geen enkele zekerheid dat dit probleem niet opnieuw zal gebeuren.
Ik heb nu een nieuwe afspraak gepland op 9 januari, en ik verwacht dat deze wél goed verloopt. Ik hoop dat Samsung dit serieus neemt en zorgt voor betere communicatie en afspraken in de toekomst, zodat andere klanten niet met dezelfde frustratie te maken krijgen.
Mvg,
Remco
op 03-01-2025 01:17 PM
op 03-01-2025 02:15 PM
op 03-01-2025 03:22 PM
op 05-01-2025 11:10 PM
op 09-01-2025 12:37 PM
Hallo @Remco-P ,
Bedankt voor jouw bericht en feedback hierover. Het is zuur om te lezen dat je een onprettige ervaring hebt gehad, ik geef dit ook intern door. Je kan mij laten weten wanneer de reparatie is voltooid. Ik kijk dan voor je verder voor de compensatie mogelijkheden.
Met groet,
Ajay