Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

"Dubbele SIM altijd aan" probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 08-09-2022 10:29 PM)
3476 Weergaven
FatalSon
Pioneer
Opties
Ik heb 2 sim-kaarten in mijn S22 Ultra, privé en werk, en soms schakel ik mijn werk-sim uit. Ik wil dan niet dat oproepen van de (uitgeschakelde) werk-sim worden doorgeschakeld naar de privé-sim. Ik heb ALLE mogelijkheden van "Dubbele SIM altijd aan" geprobeerd, inclusief het uitzetten van deze optie. Tevens ook sims fysiek omgewisseld. Maar niets werkt; hij blijft omroepen van de werk-sim (die is uitgeschakeld) doorzetten naar de privé-sim.

Netwerkinstellingen resetten heeft ook niet geholpen.

Wat kan ik nog proberen?

EDIT: ik probeer dit allemaal in te stellen vanuit het buitenland, maar mijn werk-sim heeft geen buitenland dekking. Kan het zijn dat ik dit pas goed ingesteld kan krijgen zodra ik weer dekking heb? (In NL ben dus)

Alvast bedankt!
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
FatalSon
Pioneer
Opties
Update: ben terug in Nederland, heb nu ingesteld dat de SIMS niet moeten doorschakelen, en vervolgens dubbele sim UIT gezet. Daarna SIM werk uitgezet. Nu wordt er niet meer doorgeschakeld... Kennelijk niet in te regelen als je SIM geen dekking heeft. Ook wel logisch wellicht (?).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Oplossing
FatalSon
Pioneer
Opties
Update: ben terug in Nederland, heb nu ingesteld dat de SIMS niet moeten doorschakelen, en vervolgens dubbele sim UIT gezet. Daarna SIM werk uitgezet. Nu wordt er niet meer doorgeschakeld... Kennelijk niet in te regelen als je SIM geen dekking heeft. Ook wel logisch wellicht (?).
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @FatalSon, goedemiddag.

Welke optie heb je op dit moment geselecteerd? Je hebt hier de keuze uit een 3-tal opties. Om uit te sluiten of je locatie hier ook invloed op heeft zullen we dit moeten uittesten als je weer terug bent. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
FatalSon
Pioneer
Opties
Hoi Martijn, zie mijn update hierboven.
Gienus
First Poster
Opties
Heb min of meer het zelfde probleem. Esim geïnstalleerd, dan kan ik niet meer gebeld worden. S21 ultra. Tevens mislukt dubbele sim altijd aan. Wie heeft een oplossing.
0 Likes
Gienus
First Poster
Opties
Esim is voor gebruik in Afrika
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Gienus, goedemorgen.

Wat ervaar je precies? En is je telefoon verder helemaal up-2-date? Heb je de netwerkinstellingen al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen?

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes