Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy S22 wordt warm en laadt niet goed op

(Onderwerp aangemaakt op: 09-05-2022 10:53 PM)
5993 Weergaven
s2203022
First Poster
Opties
Ik heb nog niet zo lang de Samsung Galaxy S22. En ik ben niet tevreden met het toestel her wordt te snel warm , en laadproblemen af en toe ben een groot fan van Samsung maar sinds de s22 dat ik heb veel minder geworden. Kan iemand mij tips en advies geven ?
Spring naar oplossing
35 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @holisticBernice ,

Ik wil ook nog even reageren op jouw post. De S22 is eigenlijk een geweldig toestel, de reden dat de batterij het niet volhoud is omdat Samsung het toestel vol bloatware stopt. 

Gelukkig is er een oplossing😁

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/s22-ultra-batterijduur-verbeteren/td-p/... <

Lees alles goed door en pas alles toe en

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Marionnetje
First Poster
Opties
Mijn telefoon word alleen al heel warm als ik Google maps gebruik als navigatie, en die heb ik echt nodig! Dan krijg ik gelijk een melding dat hij over gaat op donkere modus en duurt het heel even voor hij volledig uitschakelt. Ook bellen kan niet langer dan een kwartier voor ik mijn oor/wang verbrand! Hij is up-2-date en ik heb verder geen apps op de achtergrond draaien... ik weet niet hoe ik de veiligemodus aanzet maar dit zou toch niet mogen gebeuren!? Opladen idem, met originele kabel en snellader blok, telefoon laad dan wel en dan niet op.. en aan andere kabels is het helemaal een drama!

@Samsung valt dit onder garantie? Terwijl ik dit schrijf is mijn telefoon zelfs warm aan het worden! Graag hoor ik van jullie, groet Marion (de telefoon heb ik sinds September 2022)
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Marionnetje 

Ben je al bij een servicepunt geweest? Hier kunnen ze kijken wat er dan mis is en kunnen ze mogelijk met een oplossing komen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Marionnetje, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Zo te lezen heb je zelf al het één en ander geprobeerd om dit te verhelpen 👍 Heb je de Zij-toets ingesteld voor het uitschakelen of opnieuw opstarten van je telefoon, houd deze knop dan kort ingedrukt tot je het menu ziet. Houd nu de button Uitschakelen vast totdat je de button Veilige Stand ziet, tik hier op 😇

Kijk hier anders hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Lyntje
First Poster
Opties
Ik ervaar dit ook, is nu al 4x gebeurt dat mijn telefoon aangeeft te warm te worden tijdens het spelen van een woordpuzzel of videobellen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Lyntje, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is jouw telefoon verder up-2-date? En sinds wanneer ervaar je dit? Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

0 Likes
lynn1999
First Poster
Opties
Ik ervaar dit ook, mijn telefoon is eigenlijk constant warm. Ook valt hij soms random uit op 20 procent. Ik heb hem altijd met het snoertje van Samsung opgeladen en zelfs batterij bescherming aangezet.
Hij wordt al warm wanneer ik hem alleen maar aanzet, zonder apps opgestart. Echt dramatisch gezien het toestel pas 3 maand oud is
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @lynn1999, goedemorgen. 

Ervaar je dit ook als je je telefoon opstart in de Veilige Modus? Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen? Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de testen. Hoe is het resultaat hier?

Groeten,

Martijn

0 Likes
belinda-eij
First Poster
Opties
Batterijoptimalisatie gedaan. 1 app gesloten. Die niks bijzonders en tochnerg warm. Soms gaat de modus baar nachtmodes ivm oververhitting
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @belinda-eij, goedemiddag.

Is jouw telefoon verder up-2-date? En wanneer ervaar je dit precies? Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

0 Likes