Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy S22 wordt warm en laadt niet goed op

(Onderwerp aangemaakt op: 10-04-2023 04:48 PM)
469 Weergaven
s2203022
First Poster
Opties
Ik heb nog niet zo lang de Samsung Galaxy S22. En ik ben niet tevreden met het toestel her wordt te snel warm , en laadproblemen af en toe ben een groot fan van Samsung maar sinds de s22 dat ik heb veel minder geworden. Kan iemand mij tips en advies geven ?
35 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Eazzyriders 

Waar heb je de reparatie laten uitvoeren? Een batterij wordt altijd warm als je aan het opladen bent, vooral als je het toestel tegelijkertijd gebruikt.

Waar heb je gehoord dat er geen garantie was? Bij een servicepunt? Reparatie bedrijf? Graag wat meer informatie.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
lee1993
First Poster
Opties
Mijn telefoon blijft heet zelfs in veilige modus zelfs na alle apps die er niet toedoen te verwijderen zelfs in vliegtuig modus blijft hij gloeied heet en heb em pas 3 maanden de s22 pff
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @lee1993 ,

In veilige modus hoort het toestel niet heet te worden aangezien er geen apps van derden actief zijn.

Waar heb je het toestel gekocht?

lee1993
First Poster
Opties
Tmobile abonnement voor 2 jaar met toestel
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Als het toestel zo heet is, welke apps heb je dan open? 

lee1993
First Poster
Opties
Geen . Had veiliggemodus aan staan . Heb een hard reset gedaan . Zodra ik hem even gebruik en me internet aanzet word die heet . Het word zo heet dat het pijn doet hem vast te houden .
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat lijkt me inderdaad niet normaal nee. Heb je al contact gehad met T-Mobile en wat zeggen hun? Als je het via hun niet kunt oplossen zou je langs een servicepunt van Samsung kunnen gaan zodat ze het toestel kunnen onderzoeken bijvoorbeeld.

Als dat geen optie is raad ik een reparatie aan.

https://bit.ly/2jwV3SJ 
KeepMyHatLeanin
First Poster
Opties
Heb hetzelfde probleem en ik denk aan 2 oplossingen de ene is ga naar apps en verwijder de apps die een probleem hebben gehad ( staat bij de app ) of herinstalleer die apps en kijk of ze goed blijven werken want apps met bugs gaan meer stroom vragen ,en andere is dat systeemupdate bugs geeft en hopelijk is dit de volgende update verholpen want systeemupdates kunnen ook veel stroom pakken. Ik heb nu de apps opnieuw geïnstalleerd die een probleem hadden en het lijkt te werken .
0 Likes
holisticBernice
First Poster
Opties
Ik heb ook sinds mei 2022 de Samsung S22 en eerlijk gezegd dit is echt een waardeloos toestel.
Ik ben echt Samsung fan. Heb al jaren alleen maar Samsung, maar dit toestel is echt slecht.
Batterij loop sinds enkele dag binnen 6 uur leeg, het toestel voelt warm aan. Ook tijdens het opladen wordt het toestel warm.
Ik gebruik een originele oplader. Alle updates zijn gedaan. Alle app die ik niet gebruik staan uitgeschakeld voor zo ver dat kan.

Wat nu verder?

Groetjes Bernice
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @holisticBernice, ik help je graag. Jammer om te lezen dat je er niet tevreden mee bent. Dit zien we natuurlijk graag anders. Bekijk het batterijverbruik eens: Instellingen -> Batterij en apparaatonderhoud -> Batterij. Bekijk hier wat jouw verbruik is en pas dit aan. Kijk ook of er geen apps op de achtergrond blijven lopen.

Wat betreft het opladen, stop met opladen als het toestel op 100% zit. Goed dat je een originele lader gebruikt! 

Misschien dat een Soft Reset gaat helpen. Dit doe je door de volumeknop omlaag en de aan/uitknop tegelijk ingedrukt te houden. Doe dit totdat jouw toestel opnieuw opstart.

Groetjes,

Daphne

0 Likes