Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Onbekende melding met geluid of trilling

(Onderwerp aangemaakt op: 09-05-2022 07:33 PM)
9219 Weergaven
TG55
First Poster
Opties

Ik krijg een meldingsgeluid waarvan het onbekend is waar dit vandaag komt. Frequentie verschilt elke dag. Soms is dit twee keer na een uur soms na 4 uur en soms na 6 uren. Nergens zie ik een melding verschijnen waar dit van komt ook niet in de instellingen. Ik heb het een keer opnieuw opgestart en testen uitgevoerd maar niks uitgekomen. Ook gereset en na 2 weken is het weer terug. Iemand idee wat dit is? 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MennoE
Explorer
Opties
Ja het was dus van de toegankelijkheids app. Maar nu is het opgelost, kostte me wel 3u aan mobiel weer installeren haha. Maar is het waard

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
MennoE
Explorer
Opties
Beste Samsung community,

Ik heb nu sinds een paar dagen mijn nieuwe mobiel, de Samsung Galaxy S22. Het probleem wat ik heb had ik overigens ook op mijn vorige toestel, de S10. Ik dacht dat het dus daar aan lag en dat ik er wel vanaf zou zijn als ik uiteindelijk een nieuw mobiel zou kopen. Niet dus.

Het probleem:
Mijn mobiel geeft normaal gezien 2x een korte trilling als er een melding binnenkomt van bijv. Whatsapp. Nu is het ook zo dat ik meerdere keren per dag mijn mobiel 2x kort voel trillen alsof ik een melding krijg, maar als ik kijk er helemaal geen melding is. Dit is zowel tijdens gebruik als tijdens op tafel liggen, in zak zitten etc. 

Dit is enorm storend en ik heb Google al afgestruind in het Nederlands en in het Engels om een oplossing te vinden.
Nu heb ik de app Nice Catch geïnstalleerd via de Galaxy store, om er zo achter te komen waar de trilling van is. Nu blijkt het de Toegankelijkheid app te zijn. Die is echter niet uit te schakelen omdat (correct me if i'm wrong) ik het idee heb dat dat de basis is voor de meeste functies van je toestel. Ook zijn meldingen ervan niet uit te schakelen. De enige optie die er is is "meldingen stil afleveren". Maar die zet de app na even automatisch weer om naar geluid en trillen.

Ik ben dus ten einde raad en heb echt jullie hulp nodig. 

Mijn excuses voor het langdradige verhaal, maar ik wil volledig duidelijk zijn.

Met vriendelijke groeten,
Menno
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Zet je S22 eens terug naar de fabrieksinstellingen en stel hem compleet nieuw in. Zet alleen je contacten, foto en video's terug. Alle apps en instellingen 1 voor 1 doen. Want het moet daar ergens zijn fout gegaan omdat je de instellingen en apps terug hebt gezet van de andere telefoon. Want het is niet normaal dat hij uit het niets trilt namelijk.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
MennoE
Explorer
Opties
Oef, dat is pijnlijk, maar dat zal ik maar proberen dan. Dank voor je antwoord! Ik laat het je weten of dit het heeft opgelost.
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Snap ik maar geloof me het is het wel waard als het probleem weg is! En voordeel hij is wat sneller en gaat minder snel leeg!

Stars-Moderator-signature-800x200-2
franske84
Journeyman
Opties
Waarschijnlijk van een bericht van aliexpress heb ik ook gehad of een andere app
0 Likes
Oplossing
MennoE
Explorer
Opties
Ja het was dus van de toegankelijkheids app. Maar nu is het opgelost, kostte me wel 3u aan mobiel weer installeren haha. Maar is het waard
Mampje51
Journeyman
Opties

Hallo,

Hoe heb je het nou voor elkaar gekregen met die meldingsgeluiden? Ik heb het namelijk ook sinds een paar dagen.

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Mampje51, goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt. Wat ervaar je precies? Als je gaat naar naar Instellingen > Meldingen > Geavanceerde instellingen > Historie meldingen, staat deze optie bij jou ook ingeschakeld? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Mampje51
Journeyman
Opties

Ja die staat uitgeschakeld

0 Likes