op 09-05-2022 10:53 PM - laatst bewerkt op 16-05-2022 03:27 PM door MartijnK
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 11-05-2022 03:18 PM
Hi @s2203022, goedemiddag.
Is jouw telefoon verder up-2-date? En wanneer ervaar je dit precies? Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op.
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
15-06-2023 09:00 AM - bewerkt 20-06-2023 09:27 AM
Hi @1234chrw, goedemorgen.
Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP
Wanneer je een zware toepassing start kan het toestel ook wat warmer worden, dit is verder normaal. Heb je hier toch je twijfels over, dan kan je via onze website ook een afspraak maken voor een bezoek aan één van onze service punten.
Groeten,
Martijn
op 10-05-2022 09:41 AM
op 11-05-2022 03:18 PM
Hi @s2203022, goedemiddag.
Is jouw telefoon verder up-2-date? En wanneer ervaar je dit precies? Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op.
Groeten,
Martijn
op 30-08-2022 10:46 PM
Ik heb hetzelfde probleem dat mijn telefoon erg warm wordt. Een vriendin van mij heeft dit ook. Ik heb altijd samsung gehad maar dit nog nooit gehad. Als ik even een simpel spelletje speel dan wordt die al warm. De tel is up to date en moet dit volgens mij niet doen ook al is die niet in veilige modus opgestart. 😞
op 31-08-2022 01:43 PM
Hoi @Karlijnvd, goedemiddag.
Goed dat je ons een berichtje stuurt. Wanneer je je telefoon intensief gebruikt kan deze ook wat warmer worden dan je gewend bent. Zit je telefoon tijdens het spelen van een spelletje ook aan een oplader aangesloten? Is jouw telefoon ook verder up-2-date?
Als je de Game Launcher start en via de 3 streepjes(Meer) onderin kiest voor Game Booster, welke optie staat er geselecteerd bij Game-optimalisatie? Zijn het eenvoudige games dan kan je deze het beste zetten op Batterij besparing.
Groeten,
Martijn
31-08-2022 09:04 PM - bewerkt 31-08-2022 09:04 PM
Hi, ik speel niet meer of andere spelletjes dan dat ik deed met mijn Samsung s20. Hierbij had ik dit niet. Als ik hem ook nog aan de lader heb dan wordt die nog warmer inderdaad. Dus dat doe ik zo min mogelijk.
De telefoon is up to date. Ik heb nu de besparingsstand aangezet, ben benieuwd! Dank je wel.
op 01-09-2022 04:12 PM
Houd het even in de gaten! Ook kan je dit eventueel testen in de Veilige Modus, al zal je dan geen spelletjes kunnen starten in de Veilige Modus. Het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP
Groeten,
Martijn
op 20-11-2022 09:09 PM
op 22-11-2022 10:19 AM
Hi @23456mm, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! het is natuurlijk niet goed dat je telefoon zo warm wordt dat je deze niet meer kan vasthouden of dat deze niet meer oplaadt. Is jouw telefoon verder up-2-date? Hoe gaat met je telefoon als je deze opstart in de Veilige Modus? Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP
Groeten,
Martijn
op 20-12-2022 09:12 PM