Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy S22 wordt warm en laadt niet goed op

(Onderwerp aangemaakt op: 09-05-2022 10:53 PM)
5985 Weergaven
s2203022
First Poster
Opties
Ik heb nog niet zo lang de Samsung Galaxy S22. En ik ben niet tevreden met het toestel her wordt te snel warm , en laadproblemen af en toe ben een groot fan van Samsung maar sinds de s22 dat ik heb veel minder geworden. Kan iemand mij tips en advies geven ?

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @s2203022, goedemiddag.

Is jouw telefoon verder up-2-date? En wanneer ervaar je dit precies? Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @1234chrw, goedemorgen.

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Wanneer je een zware toepassing start kan het toestel ook wat warmer worden, dit is verder normaal. Heb je hier toch je twijfels over, dan kan je via onze website ook een afspraak maken voor een bezoek aan één van onze service punten. 

Groeten,

Martijn

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
35 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Wat is te warm? En wat doe je op dat moment er dan mee? Wat zijn de laadproblemen? Gebruik je een originele lader en kabel voor de S22. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @s2203022, goedemiddag.

Is jouw telefoon verder up-2-date? En wanneer ervaar je dit precies? Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Karlijnvd
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem dat mijn telefoon erg warm wordt. Een vriendin van mij heeft dit ook. Ik heb altijd samsung gehad maar dit nog nooit gehad. Als ik even een simpel spelletje speel dan wordt die al warm. De tel is up to date en moet dit volgens mij niet doen ook al is die niet in veilige modus opgestart. 😞

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Karlijnvd, goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt. Wanneer je je telefoon intensief gebruikt kan deze ook wat warmer worden dan je gewend bent. Zit je telefoon tijdens het spelen van een spelletje ook aan een oplader aangesloten? Is jouw telefoon ook verder up-2-date? 

Als je de Game Launcher start en via de 3 streepjes(Meer) onderin kiest voor Game Booster, welke optie staat er geselecteerd bij Game-optimalisatie? Zijn het eenvoudige games dan kan je deze het beste zetten op Batterij besparing.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Karlijnvd
First Poster
Opties

Hi, ik speel niet meer of andere spelletjes dan dat ik deed met mijn Samsung s20. Hierbij had ik dit niet. Als ik hem ook nog aan de lader heb dan wordt die nog warmer inderdaad. Dus dat doe ik zo min mogelijk. 

De telefoon is up to date. Ik heb nu de besparingsstand aangezet, ben benieuwd! Dank je wel.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Houd het even in de gaten! Ook kan je dit eventueel testen in de Veilige Modus, al zal je dan geen spelletjes kunnen starten in de Veilige  Modus. Het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

23456mm
Student
Opties
Ik heb ook de probleem dat mijn s22 warm word maar zo warm dat hem niet eens vast kan houden en laden doet die dan helemaal niet pas als ik hem op koude doek leg laad die wel op
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @23456mm, goedemorgen. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! het is natuurlijk niet goed dat je telefoon zo warm wordt dat je deze niet meer kan vasthouden of dat deze niet meer oplaadt. Is jouw telefoon verder up-2-date? Hoe gaat met je telefoon als je deze opstart in de Veilige Modus? Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

0 Likes
Eazzyriders
First Poster
Opties
Ik heb ook S22 is net 14 mnd oud batterij wordt met toestel uit met originele samsung snellader geladen. J.l maand probleem batterij bolt op achterkant laat los. Plots geen mogelijkheid om te laden en gebeurt net tijdens zaken reis in buitenland.... Melding gemaakt Samsung wordt geen garantie gegeven. Dus das minder met een toestel van dik duizend euro!!!! Zojuist nieuwe samsung batterij aangeschaft toestel wordt warm bijna weer heet bij opladen. Dat gebeurt ook bij opladen met standard samsung lader. Zie het duister in. Heb het toestel zakelijk aangeschaft vanwee pen en sterke camera..... Toch beetje spijt van aanschaft Ultra en deze klacht.... volgende toestel voor mij en werknemers geen samsung meer. Kan je eigenlijk niet op vertrouwen zoals blijkt geen service.
0 Likes